Bloggeři a jejich význam pro marketing cestovního ruchu

Název práce: Bloggeři a jejich význam pro marketing cestovního ruchu
Autor(ka) práce: Leová, Thi Huyen Trang
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Kvítková, Zuzana
Oponenti práce: Vaško, Martin
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Hlavním cílem diplomové práce je analyzovat vliv informačních zdrojů na nákupní rozhodování účastníka cestovního ruchu. Zvláštní pozornost je věnována blogům. Tato práce je rozdělena na dvě části, teoretickou a praktickou. V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy, o které se opírá praktická část. Praktická část se zabývá konkrétními příklady marketingové komunikace skrze blogy zaměřené na cestování a analýzou vnímání těchto blogů spotřebiteli. Tato analýza vychází ze sekundárních dat a dat získaných primárním výzkumem metodou dotazníkového šetření. Výstupem práce je zhodnocení vlivu blogů na nákupní chování účastníka cestovního ruchu v přednákupní fázi.
Klíčová slova: blog; marketingová komunikace; cestovní ruch
Název práce: Bloggers and their significance for tourism marketing
Autor(ka) práce: Leová, Thi Huyen Trang
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Kvítková, Zuzana
Oponenti práce: Vaško, Martin
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The main goal of the Master's Thesis is to analyse the influence of information sources on the travel decision process. Special focus is given to blogs. This thesis is divided into two parts, theoretical and practical. The theoretical part formulates basic terminology which the practical part then utilises. The practical part concerns itself with specific examples of marketing communication through travel blogs and the analysis of the consumers' perception of these blogs. This analysis stems from secondary data and data gathered through the primary research method of questionnaires. The result of the thesis is the evaluation of blog influence on travel behaviour in the pre-purchase stage.
Klíčová slova: blog; marketing communication; tourism

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra cestovního ruchu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 27. 11. 2016
Datum podání práce: 28. 4. 2017
Datum obhajoby: 29. 5. 2017
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/59785/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: