Městský marketing

Název práce: Městský marketing
Autor(ka) práce: Jelínková, Barbora
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Krbová, Jana
Oponenti práce: Musil, Martin
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Diplomová práce se věnuje marketingu ve městě Tábor. Cílem práce je na základě analýzy současného stavu zhodnotit využití jeho kulturního potenciálu pro marketing a identifikovat tak možné nedostatky, se kterými se město v rámci svých marketingových aktivit potýká a vytvořit možné návrhy. Práce také poukazuje na možnost využití marketingu v oblasti veřejné správy. Práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. Teoretická část se zabývá základními pojmy, které souvisí s městským marketingem a zároveň slouží jako základ do uvedení problematiky marketingu měst. Praktická část se zabývá zhodnocením současné pozice, k čemuž bude využita například SWOT analýza či analýza jednotlivých nástrojů marketingového mixu. Na základě provedených analýz byly také vytvořeny návrhy.
Klíčová slova: Tábor; SWOT analýza; marketingový mix; městský marketing
Název práce: Municipal Marketing
Autor(ka) práce: Jelínková, Barbora
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Krbová, Jana
Oponenti práce: Musil, Martin
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The diploma thesis deals marketing of the city Tábor. The aim of the thesis is to make an analysis of the current state, to evaluate the use of its cultural potential for marketing, to identify possible shortages with which the city deals with as the part of its marketing activities and to make possible proposals. The thesis also points out possibility to use marketing in public administration area. The thesis is divided into theoretical and practical part. The theoretical part deals with basic terms related to urban marketing and it also serves as a basis for introduction the topic of urban marketing. The practical part evaluates the current position using e.g. SWOT analysis or an analysis of individual tools of marketing mix. There were also made proposals based on these performed analyses.
Klíčová slova: city Tábor; marketing mix; SWOT analisis; marketing of cities; city marketing

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta managementu
Katedra: Katedra managementu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 27. 9. 2016
Datum podání práce: 20. 4. 2017
Datum obhajoby: 1. 6. 2017
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/58860/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: