Co se děje na VŠE?

-

Termíny

-

Další termíny »

Hledat
Pokročilé hledání

Reakcia spotrebiteľky na trendy a inovácie v kozmetike

Autor práce: Krajčiová, Ivana
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Král, Petr
Osoba oponující práci: Baracová, Kristina

Informace o vysokoškolské kvalifikační práci

Název práce: Reakcia spotrebiteľky na trendy a inovácie v kozmetike
Typ práce: info:eu-repo/semantics/masterThesis
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt: Práca si vzala za cieľ vyskúmať, ako ženské spotrebiteľské segmenty reagujú na trendy a inovácie na ženskom trhu kozmetiky v Českej republike. Po zhrnutí zistení z výskumov už urobených na túto tému v teoretickej časti sú v práci následne odkryté ženské segmenty na základe ich prístupu k inováciám a trendom. Pre segmentáciu práca využíva program Data analyser a najkomplexnejší spotrebiteľský výskum v Česku - MML-TGI. Na základe vytvorených profilov segmentov sú vybrané predstaviteľky každého segmentu pre kvalitatívny výskum formou hĺbkových rozhovorov, ktorý sa venuje ich názorom na špecifické otázky pokrývajúce hypotézy výskumu a ich dôvody stojace za adopciou, či odmietnutím inovácií a trendov. Na konci sú vyhodnotené hypotézy a prezentované zistenia výskumu a odporúčania pre uvádzanie inovácií na trh pre jednotlivé segmenty. Tieto odporúčania sú praktickým prínosom pre značky operujúce na českom kozmetickom trhu a pridanou hodnotou tejto práce.
Klíčová slova: hĺbkový rozhovor; Česká republika; produkt; kozmetika; žena; trend; segmentácia; uvedenie na trh; spotrebiteľ; inovácia

Informace o studiu

Studijní program a Studijní obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský navazující studijní program
Jméno přidělované hodnosti: Ing.
Instituce přidělující hodnost: University of Economics, Prague
Název fakulty: Faculty of International Relations
Název katedry: Department of International Trade
Instituce archivující a zpřístupňující VŠKP: University of Economics, Prague

Informace o vysokoškolské kvalifikační práci

Název práce: Reakcia spotrebiteľky na trendy a inovácie v kozmetike
Překlad názvu: Consumer behavior towards trends and innovations in cosmetics
Typ práce: Master thesis
Jazyk práce: Slovak
Abstrakt: The aim of this thesis is to explore consumer behaviour of women towards trends and innovations in the female cosmetics market in the Czech Republic. After summarizing the prior research on this topic, the female consumer segments are uncovered, based on their attitudes towards the trends and innovations. Data Analyser program and MML-TGI, the most complex consumer research in the Czech Republic, were used for the segmentation process. Building on the profiles of the particular segments that were created, the segment representatives were chosen for the qualitative research in the form of in-depth interviews that explore their opinions and reasons behind adopting or rejecting the innovations and trends. Finally the hypotheses are evaluated and research findings are presented together with recommendations for launch/re-launch strategies for the brands operating on the Czech cosmetics market. These recommendations represent the practical contribution of this thesis, adding the value for the Czech marketers by offering a better understanding of their consumers.
Klíčová slova: Czech Republic; cosmetics; product; re-launch; segmentation; in-depth interview; consumer; woman; innovation; launch; trend

Informace o studiu

Studijní program a Studijní obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský navazující studijní program
Jméno přidělované hodnosti: Ing.
Instituce přidělující hodnost: University of Economics, Prague
Název fakulty: Faculty of International Relations
Název katedry: Department of International Trade
Instituce archivující a zpřístupňující VŠKP: University of Economics, Prague

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 23. 9. 2016
Datum podání práce: 15. 5. 2017
Datum obhajoby: 29.05.2017
Výsledek obhajoby: Závěrečná práce byla úspěšně obhájena

Soubory ke stažení

Hlavní práce58717_xkrai23.pdf [2,55 MB]
Veřejná příloha15208_xkrai23.pdf [1,12 MB]
Oponentura52346_Baracová.pdf [26,03 kB]
Hodnocení vedoucího58717_kralp.pdf [60,79 kB]

Údaje ze systému InSIS

Identifikátor https://insis.vse.cz/zp/58717/podrobnosti