Multi-partnerské věrnostní programy ve finančním sektoru

Název práce: Multi-partnerské věrnostní programy ve finančním sektoru
Autor(ka) práce: Táborská, Nikol
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Chylíková, Hana
Oponenti práce: Lukeš, Miroslav
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Diplomová práce se zabývá multi-partnerskými věrnostními programy ve finančním sektoru. Cílem předkládané práce je srovnání dvou druhů věrnostních programů: bodového schématu s money-backovým (cash-back) se zaměřením na subjekty ve finančním sektoru. Práce je rozdělena na teoretickou část, která se zabývá marketingem, podporou prodeje a samotnými věrnostními programy. V praktické části jsou nejdříve charakterizovány analyzované společnosti a jejich věrnostní programy. V poslední části této kapitoly jsou představeny výsledky analýzy komparace obou programů. V závěru jsou pak dále představeny hlavní aktuální trendy jak v zahraničí, tak i v České republice.
Klíčová slova: bodové schéma; marketing; věrnostní program; peníze; body; cash-backové schéma; money-backové schéma; loajalita
Název práce: Multi-partner loyalty programs in the financial sector
Autor(ka) práce: Táborská, Nikol
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Chylíková, Hana
Oponenti práce: Lukeš, Miroslav
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The final thesis deals with multi-partner loyalty programs within the financial sector. The aim of the present work is to compare two types of loyalty programs, such as a point based scheme and money-back scheme (also called cash-back), focusing on the entities in the financial sector. The thesis is divided into a theoretical part that is dealing with marketing as whole, sales promotion and loyalty programs themselves. In the practical part, the companies and their loyalty programs are analyzed at the beginning of the practical part. The last part of this chapter presents the results of the analyzed comparison of the two types of programs. Finally, the main actual trends are presented at the end of this thesis, both for abroad and Czech Republic separately.
Klíčová slova: cash-back scheme; marketing; points; money; money-back scheme; points based scheme; loyalty; loyalty program

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 22. 9. 2016
Datum podání práce: 30. 4. 2017
Datum obhajoby: 2. 6. 2017
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/58685/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: