Agenturní Publick Relations

Název práce: Agenturní Publick Relations
Autor(ka) práce: Houda, Jan
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Khelerová, Vladimíra
Oponenti práce: Vojtíšek, Zdeněk
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
V rámci práce se zaměřuji na 4 hlavní části, vymezení public relations z teoretického pohledu, aktuální situace na českém PR trhu, práce a činnosti v agenturách a konečně vlastní průzkum širokou veřejností zabývající se povědomím o PR. Vycházím především z odborné literatury, internetových článků a průzkumů, prezentací předních českých odborníků a několika mnou s nimi vedených rozhovorů. Po vypracování jsem úspěšně docílil hledaných výsledků.
Klíčová slova: PR agentury; Agenturní činnosti; Public relations
Název práce: Public Relations in Agencies
Autor(ka) práce: Houda, Jan
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Khelerová, Vladimíra
Oponenti práce: Vojtíšek, Zdeněk
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
My work contains 4 main parts, what are Public Relations in theory, what is current situation on Czech PR market, work and agenda in agencies and finally my own research through general public about PR knowledge. My sources were mainly reference books, articles and researches from the internet, presentations of czech PR experts and personal interviews with them. In my bachelor thesis I successfully achieved the researched goals.
Klíčová slova: Public relations; PR agencies; PR agenda

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 19. 9. 2016
Datum podání práce: 30. 4. 2017
Datum obhajoby: 31. 5. 2017
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/58452/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: