Marketingové využití Instagramu v realitní kanceláři

Název práce: Marketingové využití Instagramu v realitní kanceláři
Autor(ka) práce: Plocová, Kristýna
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Kubálková, Markéta
Oponenti práce: Topolová, Ivana
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Bakalářská práce se zabývá možnostmi, jakým způsobem mohou realitní kanceláře využít marketingového potenciálu sociální sítě Instagramu za účelem zvýšení prodeje nemovitostí a budování vztahů se zákazníkem. Hlavním cílem této práce je stanovení obecných doporučení a návrhů, které vycházejí ze zhodnocení aplikované marketingové strategie konkrétní realitní kanceláře prostřednictvím Instagramu.
Klíčová slova: Instagram; sociální sítě; realitní kancelář; marketing
Název práce: Marketing use of Instagram in a real estate agency
Autor(ka) práce: Plocová, Kristýna
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Kubálková, Markéta
Oponenti práce: Topolová, Ivana
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The bachelor thesis deals with the possibilities how real estate agencies can use the marketing potential of the Instagram social network to increase real estate sales and build customer relationships. The main aim of this work is to set general recommendations and suggestions based on evaluation of the applied marketing strategy of a particular real estate agency through Instagram.
Klíčová slova: marketing; Instagram; social networks; real estate agency

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 17. 5. 2016
Datum podání práce: 1. 6. 2017
Datum obhajoby: 8. 6. 2017
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/57721/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: