Marketingová strategie luxusních značek

Název práce: X Marketing strategy of luxury brands
Autor(ka) práce: Vasak, Constance
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Král, Petr
Oponenti práce: Machek, Martin
Jazyk práce: English
Abstrakt:
The title of this thesis is : Marketing strategy of luxury brands. This subject has been chosen in order to highlight the marketing strategies of luxury brands. Luxury marketing in comparison to traditional marketing, known to everyone, is a much more targeted sector for a limited number of people. To perfect this study, this thesis is based on the analysis of the marketing strategies of two large and traditional French luxury brands: Chanel and Louis Vuitton, a know-how recognized throughout the world. The aim of this thesis is to verify the following research questions : In what way do Chanel and Louis Vuitton have similarities, differences in their marketing strategies and how are they put in place ? Why do these brands have these particular strategies and how do they maintain those specific strategies overtime ? In the first chapter, readers will become more familiar with marketing and luxury terms. They will have a better comprehension of different concepts, ideas about luxury and marketing in general. The second chapter will deeply analyse the marketing startegies of Louis Vuitton and Chanel through different criterias such as the positioning, the product, the pricing, the place and the promotion. This thesis will enable readers to have a better understanding and knowledge about the marketing strategies of Chanel and Louis Vuitton.
Klíčová slova: Marketing; Chanel; Louis Vuitton
Název práce: Marketingová strategie luxusních značek
Autor(ka) práce: Vasak, Constance
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Král, Petr
Oponenti práce: Machek, Martin
Jazyk práce: English
Abstrakt:
Název této bakalářské práce je: Marketingová strategie luxusních značek. Toto téma bylo vybráno za úcělem vyzdvihnutí marketingových strategií luxusních značek. Marketing luxusu je v porovnání s tradičním marketingem, který je všem známý, mnohem úzčeji zaměřený sektor pro omezený počet lidí. Pro zdokonalení této studie je tato bakalářská práce založená na analýze marketingových strategií dvou velkých a tradičních francouzských luxusních značek, Chanel a Louis Vuitton, know-how oceňované po celém světě. Účelem práce je potvrzení následujících hypotéz: V čem jsou marketingové strategie Chanelu a Louise Vuittona podobné, v čem rozdílné a jak jsou uvedeny v praxi? Proč mají tyto značky takovéto strategie a jak je v průběhu času udržují a rozvíjejí? V první části se čtenáři seznámí s termíny marketingu a oblasti luxusu. Díky tomu budou mít poté lepší porozuměni ruzných konceptů a ideí o marketing a luxusu celkově. Druhá část pak hloubkově analyzuje marketingové strategie Chanelu a Louise Vuittona skrze různá kritéria jako positioning, produkt, cena, místo a promování. Tato bakalářská práce umožní čtenářům získat lepší porozumění a znalosti o marketingových strategiích značek Chanel a Louis Vuitton.
Klíčová slova: Chanel; Louis Vuitton; Marketing

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/International Business
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 12. 5. 2016
Datum podání práce: 15. 5. 2017
Datum obhajoby: 23. 5. 2017
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/57671/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: