Komunikační stratregie Budějovického Budvaru

Název práce: Komunikační stratregie Budějovického Budvaru
Autor(ka) práce: Laštůvková, Zuzana
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Halík, Jaroslav
Oponenti práce: Toušek, Radek
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Hlavním cílem této diplomové práce je analýza komunikační strategie Budějovického Budvaru ve spojení se značkou Budweiser Budvar na tuzemském trhu s pivem. V teoretické části práce popisuji teorii marketingu se zaměřením na komunikační mix a výzkum značky. V praktické části nejdříve představuji Budějovický Budvar, jeho historii, portfolio produktů a zhodnocuji postavení podniku jak na českém, tak zahraničním trhu. V následující části analyzuji mikroprostředí a makroprostředí a provádím analýzu současného stavu využívání jednotlivých komunikačních nástrojů. Zde se zaměřuji převážně na současnou reklamní kampaň NE. Na základě zjištěných informací je provedena SWOT analýza. Dále provádím vlastní výzkum, který je zaměřen na vnímání značky Budweiser Budvar na českém trhu s pivem. V závěru práce na základě vyhodnocených dat navrhuji doporučení ke zlepšení komunikační strategie a vývoje značky do budoucna.
Klíčová slova: SWOT analýza; komunikační mix; marketing; výzkum značky
Název práce: Communication strategy of Budweiser Budvar, N.C
Autor(ka) práce: Laštůvková, Zuzana
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Halík, Jaroslav
Oponenti práce: Toušek, Radek
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The aim of this Master thesis is to analyse the communication strategy of Budweiser Budvar Brewery in connection with its brand Budweiser Budvar on the domestic beer market. In the theoretical part of the thesis I describe marketing theory, which is focusing on communication mix and brand research. In the practical part I first introduce Budweiser Budvar Brewery, its history, portfolio of products and I evaluate the position of the company on the Czech market as well as on foreign markets. In the following part I analyse the internal and external environment and also the current use of the individual communication tools. I focus mainly on the current advertising campaign. Based on the information I obtained, a SWOT analysis is carried out. I also conduct my own research, which deals with the perception of Budweiser Budvar brand on the Czech beer market. At the end of my thesis I propose recommendations for improvement of the communication strategy and future development of the brand.
Klíčová slova: brand research; SWOT analysis; communication mix; marketing

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 23. 2. 2016
Datum podání práce: 1. 12. 2016
Datum obhajoby: 5. 6. 2017
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/56401/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: