Marketingová komunikace společnosti British American Tobacco

Název práce: Marketingová komunikace společnosti British American Tobacco
Autor(ka) práce: Šáchová, Barbora
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Postler, Milan
Oponenti práce: Arslanianová, Denisa
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací společnosti British American Tobacco. Cílem je analýza na příkladu kampaně k zavedení nového produktu na trh. Teoretická část se věnuje charakteristice marketingové mixu, komunikačního mixu a také značce. V praktické části je vymezen tabákový průmysl, jeho specifika a především zákonné regulace. Poté přichází představení společnosti BAT a značky Rothmans. Poslední kapitolou je již zmiňovaná konkrétní případová studie, Rothmans Demi Click a detailní analýza kampaně, která ji provázela. Součástí práce je také vyhodnocení kampaně pomocí kvantitativního a kvalitativního výzkumu. V závěru práce se nachází doporučení do budoucna.
Klíčová slova: tabákový průmysl; marketing; komerční komunikace
Název práce: Marketing communication of British American Tobacco
Autor(ka) práce: Šáchová, Barbora
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Postler, Milan
Oponenti práce: Arslanianová, Denisa
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Master thesis is focused on marketing communication of British American Tobacco company. The objective is analysis on example of campaign which is connected to the launch. Theoretical part is dedicated to characteristics of marketing mix, communication mix and also to brand. Tobacco industry, its specifics and mainly the legal restrictions are described in practical part of the thesis. Then there is introduction of BAT company and Rothmans brand. As was already mentioned, the last chapter is about particular study case, Rothmans Demi Click and about detailed analysis of campaign which is related to this launch. Part of a thesis is also evaluation of the campaign by quantitative and qualitative research. At the end there are recommendation for the future.
Klíčová slova: marketing; commercial communication; tobacco industry

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 23. 2. 2016
Datum podání práce: 9. 12. 2016
Datum obhajoby: 8. 6. 2017
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/56390/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: