Marketingová válka mezi Airbusem a Boeingem

Název práce: Marketingová vojna medzi Airbusom a Boeingom
Autor(ka) práce: Marton, Filip
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Chylíková, Hana
Oponenti práce: Hvizdoš, Lukáš
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Moja práca sa zaoberá zistením podielu na trhu pri uvedených spoločnostiach Boeing a Airbus. Základnou metódou na zistenie ich postavenia mi slúži počet objednávok a dodávok nových produktov zákazníkom za mnou stanovené obdobie rokov 2006 až 2016. Na základe počtu objednávok a dodávok, ktoré priamo súvisia so schopnosťou marketingového oddelenia daných spoločností predať svoje produkty na trhu, na konci mojej práce určím víťaza tejto marketingovej vojny.
Klíčová slova: modelová trieda; Boeing; Airbus
Název práce: Marketingová válka mezi Airbusem a Boeingem
Autor(ka) práce: Marton, Filip
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Chylíková, Hana
Oponenti práce: Hvizdoš, Lukáš
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Moje práce se zabývá zjištěním podílu na trhu při uvedených společnostech Boeing a Airbus. Základní metodou pro zjištění jejich postavení mi slouží počet objednávek a dodávek nových produktů zákazníkům za mnou stanovené období 2006 až 2016. Na základě počtu objednávek a dodávek, které přímo souvisejí se schopností marketingového oddělení daných společností prodat své produkty na trhu, na konci mé práce určím vítěze této marketingové války.
Klíčová slova: Airbus; modelová třída; Boeing
Název práce: Marketing war between Airbus and Boeing
Autor(ka) práce: Marton, Filip
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Chylíková, Hana
Oponenti práce: Hvizdoš, Lukáš
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
My work deals with the discovery of market share for the Boeing and Airbus companies. The basic method for determining their status is the number of orders and deliveries of new products to their customers for the specified period of 2006 to 2016. Based on the number of orders and deliveries that are directly related to the marketing department's ability to sell their products on the market at the end of my work I will determine the winner of this marketing war.
Klíčová slova: Family class; Boeing; Airbus

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 18. 2. 2016
Datum podání práce: 30. 4. 2017
Datum obhajoby: 19. 5. 2017
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/56268/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: