Marketingová strategie obchodního centra

Název práce: Marketingová strategie obchodního centra
Autor(ka) práce: Radačovská, Lucie
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Müller, Štěpán
Oponenti práce: Průša, Přemysl
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tématem bakalářské práce je: Marketingová strategie obchodního centra. Zabývá se případovou studií obchodního centra VIVO! Hostivař v Praze. Cílem práce je prošetřit současnou marketingovou strategii tohoto obchodního centra, určit typického zákazníka a zejména na základě situační analýzy a výsledků vlastního výzkumného šetření, provedeného metodou dotazníku, zhodnotit marketingovou strategii obchodního centra VIVO! Hostivař. Práce obsahuje návrhy marketingových nástrojů a doporučení, která by měla vést ke zlepšení marketingové strategie.
Klíčová slova: situační analýza; marketingová strategie,; marketingové nástroje; obchodní centrum,; marketingové cíle
Název práce: Marketing strategy of a shopping center
Autor(ka) práce: Radačovská, Lucie
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Müller, Štěpán
Oponenti práce: Průša, Přemysl
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The topic of the Bachelor thesis is Marketing strategy of a shopping center; it is focused on a case study of the VIVO! Hostivař shopping center in Prague. The aim of the thesis is to analyse the current marketing strategy of this shopping centre, determine the typical customer and based on the situational analysis and results of the research in form of a questionnaire I will evaluate the marketing strategy of the shopping center. The thesis includes proposals of marketing instruments and recommendations, which should improve the marketing strategy.
Klíčová slova: marketing instrument; situation analysis; shopping cente; marketing strategy; marketing goals

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 22. 9. 2015
Datum podání práce: 1. 5. 2017
Datum obhajoby: 24. 5. 2017
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/54116/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: