Marketingová strategie vybrané firmy

Název práce: Marketingová strategie vybrané firmy
Autor(ka) práce: Fogl, Zdeněk
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Zeman, Jiří
Oponenti práce: Filipová, Alena
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Práce se zabývá zhodnocením marketingové strategie vybrané firmy se zaměřením na značku NINJAGO na českém trhu. Práce je rozdělena do dvou kapitol. První kapitola obsahuje teoretickou část a popisuje proces strategického plánování a řízení produktu. Teoretická část začíná od situační analýzy, pokračuje výstupy ze situační analýzy, marketingovými cíli, strategií směrem k zákazníkovi a konkurenci. Následuje marketingový mix, akční plán, monitoring a vyhodnocení. Druhá kapitola se věnuje praktické části, ve které je strategie podrobena analýze v krocích popsaných v teoretické části. Získané informace a doporučení jsou následně shrnuty v poslední části druhé kapitoly.
Klíčová slova: marketingový mix; SWOT analýza; marketingová strategie; situační analýza; LEGO
Název práce: Marketing strategy of selected company
Autor(ka) práce: Fogl, Zdeněk
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Zeman, Jiří
Oponenti práce: Filipová, Alena
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The thesis is focused on evaluation of marketing strategy of a selected company focusing on NINJAGO brand on Czech market. Thesis is divided into two chapters. First chapter includes theoretical part and describes strategic planning process and product management. Theoretical part starts from situation analysis, following with outputs from situational analysis, marketing objectives, strategies towards customer and competition. Following with marketing mix, action plan, monitoring and evaluation. Second chapter covers practical part, where strategy is analysed in same steps as in the theoretical part. Obtained information and recommendations are summarized in final part of second chapter.
Klíčová slova: SWOT analysis; LEGO; marketing mix; situation analysis; marketing strategy

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 10. 6. 2015
Datum podání práce: 29. 4. 2016
Datum obhajoby: 1. 6. 2017
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/53338/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: