Marketing na sociálních sítích se zaměřením na LinkedIn a jeho využití ve společnosti Revyko Inter

Název práce: Marketing na sociálních sítích se zaměřením na LinkedIn a jeho využití ve společnosti Revyko Inter
Autor(ka) práce: Zoubek, David
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Halík, Jaroslav
Oponenti práce: Boháček, Martin
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato bakalářská práce je zaměřena na oblast sociálních sítí a jejich praktická využití společnosti Revyko Inter. Většina práce je věnována zejména na profesionální síť LinkedIn. První kapitola se zaměřuje na obecné pojetí sociálních sítí - jaké existují, jaká je jejich historie a zejména jak lze sociální sítě v současné době využívat. Druhá kapitola je zaměřena pouze na síť LinkedIn. Analyzuje strukturu této sítě, její využití pro firmy a různé nabízené funkce. Podrobně je probrána tvorba firemního profilu a také oblast tvorby marketingové strategie, zejména co se týče strategie obsahu pro sociální sítě. Třetí kapitola se dotkne oblasti ochrany autorských práv na sociálních sítí, poskytuje právní základ a nejvýznamnější zdroje jak evropských, tak vnitrostátních pramenů. Závěrečná část je praktická a jejím cílem je vytvoření kvalitního firemního profilu společnosti Revyko Inter a seznamu doporučení, jakou zvolit marketingovou strategii a jak ji implementovat.
Klíčová slova: sociální sítě; LinkedIn; marketing; Revyko Inter
Název práce: Marketing on social networks, focusing on the use of LinkedIn by Revyko Inter
Autor(ka) práce: Zoubek, David
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Halík, Jaroslav
Oponenti práce: Boháček, Martin
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The Bachelor's thesis focuses on social networks and their specific application in Revyko Inter. Majority of this text focuses mainly on LinkedIn, specialized on labour market. First chapter describes social networks generally. Generally used ones, their history and mainly how to use them properly. Second chapter is an analysis of LinkedIn - structure and functions for companies. It shows in detail how to create a profile of company and marketing strategy of content for social networks. Third chapter talks about copyrights on social networks, describes legal principle of EU and national laws. Last part - practical - of this Bachelor's thesis has a main goal to create quality LinkedIn profile for Revyko Inter and make recommendations for marketing strategy including implementation plan.
Klíčová slova: Revyko Inter; social networks; LinkedIn; marketing

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Podnikání a právo
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 13. 3. 2015
Datum podání práce: 28. 4. 2017
Datum obhajoby: 24. 5. 2017
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/52181/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: