Možnosti marketingové orientace společnosti Euresis s. r. o

Název práce: Možnosti marketingové orientace společnosti Euresis s. r. o
Autor(ka) práce: Rokytová, Eliška
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Koudelka, Jan
Oponenti práce: Tejkal, Ondřej
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem této bakalářské práce je charakterizovat marketingovou orientaci zdravotnického zařízení zabývající se gastroenterologií. V teoretické části je charakterizovaná marketingová terminologie, která je specifická pro zdravotnictví. V praktické části je představena vybraná společnost a zhodnocení stávající marketingové orientace, kde informace vychází primárně z expertních rozhovorů s majitelem společnosti. Následně je vyhodnocen provedený výzkum spokojenosti pacientů. V závěru jsou uvedena vhodná doporučení k vylepšení marketingových aktivit zdravotnického zařízení.
Klíčová slova: Marketing ve zdravotnictví; Gastroenterologie; Marketingová orientace
Název práce: Company Euresis s. r. o. – possibilities of marketing focus
Autor(ka) práce: Rokytová, Eliška
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Koudelka, Jan
Oponenti práce: Tejkal, Ondřej
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The main goal of this bachelor thesis is to characterize the marketing focus of the gastroenterology healthcare facility. Marketing terminology, which is unique for healthcare industry, is characterized in the theoretical part of this thesis. In the practical part of the thesis selected company is presented together with the evaluation of its current marketing focus. The information mentioned in this part were primarily obtained from expert interviews with the owner of the company and their analyze. Subsequently, the patient satisfaction survey is evaluated. Appropriate recommendations for improvement of the marketing activities of the healthcare facility are presented at the end of the thesis.
Klíčová slova: Marketing in health care industry; Marketing focus; Gastroenterology

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 15. 9. 2016
Datum podání práce: 5. 5. 2017
Datum obhajoby: 6. 6. 2017
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/60790/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: