Marketingový plán kulturního projektu

Název práce: Marketingový plán kulturního projektu
Autor(ka) práce: Urbánková, Lýdie
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Černá, Jitka
Oponenti práce: Trčková, Olga
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Diplomová práce se zabývá problematikou marketingového plánu kulturního projektu. Jejím cílem je sestavení marketingového plánu na rok 2018 a analýza specifik kulturního projektu z pohledu cestovního ruchu a prostředí internetu. Teoretická část popisuje teorii marketingového plánování s ohledem na specifika v kultuře a cestovního ruchu. Praktická část představuje vytvoření krátkodobého marketingového plánu projektu Skryté příběhy na rok 2018. Marketingový plán projektu zohledňuje aktuální potřeba projektu s ohledem na aktuální trendy s ohledem na specifika marketingových produktů, mobilní aplikace a webových stránek s digitální mapou. Analýzu mobilní aplikace a webových stránek prováděla autorka na základě vlastního průzkumu, analýzu chování uživatel v online a offline prostředí na základě dotazníkového šetření. Práce poskytuje konkrétní doporučení pro marketingový plán a popisuje specifika analyzovaných marketingových produktů. Závěry práce jsou podpořeny interview se zakladatelem projektu a expertním rozhovorem
Klíčová slova: mobilní aplikace; marketing v kultuře; marketingový plán; marketing v cestovním ruchu
Název práce: Marketing plan of the culture project
Autor(ka) práce: Urbánková, Lýdie
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Černá, Jitka
Oponenti práce: Trčková, Olga
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The thesis deals with the topic of marketing planning of a cultural project. Its aim is to create a marketing plan for the year 2018 and to analyze the specifics of a cultural project from the viewpoint of tourism and internet background. The theoretical part describes the theory of marketing planning with the focus on the theory of specifics in culture and tourism. The practical part presents the creation of a short-term marketing plan for the project Skryte pribehy for the year 2018 The marketing plan of the project takes into consideration the current needs of the project with the focus on trends in product-marketing, mobile app and web-sites. The conclusions are supported by an interview with the founder of the project and expert interview.
Klíčová slova: mobile application; culture marketing; marketing plan; tourism marketing

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Arts Management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 20. 10. 2016
Datum podání práce: 30. 4. 2017
Datum obhajoby: 12. 6. 2017
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/59337/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: