Uvedení nové instantní kávy Nescafé AZERA na český a slovenský trh

Název práce: Uvedení nové instantní kávy Nescafé AZERA na český a slovenský trh
Autor(ka) práce: Hort, Jakub
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Vávra, Oldřich
Oponenti práce: Volfíková, Julie
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Přesycenost trhu je fenomén, se kterým se potýká každá FMCG společnost. Na trh přichází stále nové produkty, které lákají na nové nebo vylepšené vlastnosti a zákazník má na výběr z široké škály výrobků v téměř každé kategorii. Zástupci značek, brand manažeři, se tak musí stále více soustředit na marketingovou komunikaci a snažit se odlišit svou značku od konkurence. V teoretické části diplomové práce se orientuji na klíčové pojmy spojené s marketingem a představím marketingový a komunikační mix. V praktické části se nejprve zaměřím na trh rozpustné kávy, jeho složení a trendy, které ho ovlivňují v posledních letech. Poté představím marketingový mix nové rozpustné kávy NESCAFÉ AZERA, který na závěr zhodnotím a navrhnu případné změny do budoucna. Poslední částí práce je vlastní kvantitativní výzkum, jehož cílem je zjistit, zda se se tato nová rozpustná káva dostala do povědomí zákazníků a komunikační kampaň byla efektivní.
Klíčová slova: marketingový mix; komunikační mix; NESCAFÉ AZERA; marketingová komunikace; rozpustná káva
Název práce: Launch of the new soluble coffee NESCAFÉ AZERA on Czech and Slovak market
Autor(ka) práce: Hort, Jakub
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Vávra, Oldřich
Oponenti práce: Volfíková, Julie
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Oversupply is a phenomenon faced by each FMCG company. There are new products entering the market every day, attracting consumers by new or improved features and the customer has a choice from a wide variety of products in almost every category. Therefore brand managers must increasingly focus on marketing communications and try to differentiate their brand from the competition. The theoretical part of the thesis will focus on the key concepts associated with marketing and introduce marketing and communication mix. In the practical part at first I focus on the market of instant coffee, its composition and trends that affect it in recent years. Then I will introduce marketing mix of new instant coffee Nescafe AZERA. Afterwards I will evaluate it and suggest possible changes in the future. The last part of the thesis is my own quantitative research that aims to determine whether this new instant coffee fell into customer awareness and communication campaign was effective.
Klíčová slova: marketing mix; communication mix; soluble coffee; NESCAFÉ AZERA; marketing communication

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 12. 10. 2016
Datum podání práce: 14. 5. 2017
Datum obhajoby: 14. 6. 2017
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/59202/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: