Marketingová strategie studentské organizace AEGEE-Praha

Název práce: Marketingová strategie studentské organizace AEGEE-Praha
Autor(ka) práce: Kaslová, Aneta
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Vávra, Oldřich
Oponenti práce: Špičáková, Markéta
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem bakalářské práce je přestavit marketingové aktivity studentské organizace AEGEE-Praha, definovat a analyzovat její konkurenční prostředí a na základě analýzy a dotazníkového šetření navrhnout marketingovou strategii. V teoretické části práce jsou vymezeny pojmy jako marketingová strategie, marketingová komunikace nebo studentská organizace, dále je pak představení organizace a její lokální aktivity. V praktické části práce popisuji marketingové nástroje, kterých využívá AEGEE-Praha, a hodnotím konkurenci. Součástí práce je i dotazníkové šetření, které mi pomohlo zjistit, jak se obecně staví mladí lidé ke studentským spolkům, a jaké je jejich povědomí o aktivitách AEGEE-Praha. V práci jsou využity informace z odborné literatury, analýza dotazníkového šetření a vlastní zkušenosti.
Klíčová slova: Studentské organizace; Marketingová strategie; Konkurenční prostředí; Marketing
Název práce: Marketing strategy of the student organisation AEGEE-Praha
Autor(ka) práce: Kaslová, Aneta
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Vávra, Oldřich
Oponenti práce: Špičáková, Markéta
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The aim of the bachelor's thesis is to introduce the marketing activities of the student organization AEGEE-Praha, to define and analyse its competitive environment and to propose a marketing strategy based on the analysis and questionnaire survey. In the theoretical part are defined terms like marketing strategy, marketing communication or student organization, then further is described the student organization itself and its local activities. In the practical part of the thesis I present the marketing tools used by AEGEE-Praha and I evaluate its competitive environment. The thesis includes a questionnaire survey that helped to identify what is the general opinion of the young people about student associations and what is their awareness about AEGEE-Praha's activities. The thesis uses information from the expert literature, analysis of the questionnaire survey as well as my personal experience.
Klíčová slova: Student organization ; Marketing strategy; Competitive environment ; Marketing

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 27. 9. 2016
Datum podání práce: 21. 5. 2017
Datum obhajoby: 1. 6. 2017
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/58857/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: