Využití marketingových nástrojů v maloobchodní prodejně

Název práce: Využitie marketingových nástrojov v maloobchodnej predajni
Autor(ka) práce: Burdová, Beáta
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Horová, Olga
Oponenti práce: Pelc, Milan
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Diplomová práca sa zaoberá rozvojom maloobchodnej predajne farmárskych potravín v Južných Čechách pomocou používania marketingových nástrojov. Teoretická časť práce sa zaoberá definovaním trhu, základnými marketingovými nástrojmi, spolu s popisom ich významnosti a definovaním zákazníka. Ďalej popisuje situáciu farmárskych trhov a farmárskych potravín v ČR. Praktická časť popisuje vývoj predajne farmárskych potravín v meste Tábor v Južných Čechách, a to od začiatku svojho pôsobenia až po súčasnosť, a tiež hlavnú zmenu, ktorá nastala vo fungovaní predajne. Práca sa vo svojej praktickej časti primárne sústreďuje na analýzu jednotlivých marketingových nástrojov, ktoré predajňa farmárskych potravín používa, aby udržala vzťah so svojimi súčasnými zákazníkmi, a zároveň nadväzovala neustály kontakt s novými, potenciálnymi zákazníkmi. Praktická časť na záver popisuje finančné vyhodnotenie niektorých marketingových nástrojov.
Klíčová slova: Farmárske potraviny; Facebook; Maloobchodná predajňa
Název práce: Využití marketingových nástrojů v maloobchodní prodejně
Autor(ka) práce: Burdová, Beáta
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Horová, Olga
Oponenti práce: Pelc, Milan
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Diplomová práce se zabývá rozvojem maloobchodní prodejny farmářskych potravin v Jižních Čechách pomocí využívání marketingových nástrojů. Teoretická část práce se zabývá vymezením trhu, základními marketingovými nástroji, spolu s popisem jejich významnosti a definováním zákazníka. Dále popisuje situaci farmářských trhů a farmářských potravin v ČR. Praktická část popisuje vývoj prodejny farmářských potravin ve městě Tábor v Jižních Čechách, a to od začátku svého působení až po současnost, a také hlavní změnu, která nastala ve fungování prodejny. Práce se ve své praktické části primárně soustřeďuje na analýzu jednotlivých marketingových nástrojů, které prodejna farmářských potravin používá, aby udržela vztah se svými současnými zákazníky, a zároveň navazovala neustálý kontakt s novými, potenciálními zákazníky. Praktická část na závěr popisuje finanční vyhodnocení některých marketingových nástrojů.
Klíčová slova: Maloobchodní prodejna; Facebook; Farmářské potraviny
Název práce: Use of marketing tools at a retail store
Autor(ka) práce: Burdová, Beáta
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Horová, Olga
Oponenti práce: Pelc, Milan
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
The Masters Thesis follows up with the development of the retail store of farm food in South Bohemia by using marketing tools. The theoretical part of the thesis defines market, basic marketing tools and customer. It further analyses a situation of farmers market and farm food in Czech Republic. The application part focuses on the development of the retail store in Tábor in South Bohemia. It analyses each marketing tool the owner of the store uses to keep a relationship with his customers. At the same time to make connection towards to new customers. The conclusion provides data evaluation from certain marketing tools and activities.
Klíčová slova: Farm food; Facebook; Retail store

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 26. 5. 2016
Datum podání práce: 30. 4. 2017
Datum obhajoby: 7. 6. 2017
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/57822/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: