Návrh a implementace vizuálního stylu s praktickou aplikací na vybranou firmu

Název práce: Návrh a implementace vizuálního stylu s praktickou aplikací na vybranou firmu
Autor(ka) práce: Balcar, Michael
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Bubeníček, Jan
Oponenti práce: Truhlář, Filip
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou firemní identity, především pak jednotného vizuálního stylu. Cílem práce je navržení a vytvoření nového vizuálního stylu pro firmu Opilý jabko, která se zabývá prodejem ciderů (především skrze internetový obchod). V teoretické části práce se zabývám vysvětlením základních pojmů, které s vizuálním stylem souvisí a jejichž porozumění je pro návrh nového vizuálního stylu naprosto nezbytné. V praktické části nejprve analyzuji současný vizuální styl firmy Opilý jabko, poté se věnuji analýze konkurence a následně za pomocí všech zjištěných poznatků pro Opilý jabko vytvořím nový, propracovanější vizuální styl.
Klíčová slova: Jednotný vizuální styl; Firemní identita; Corporate Identity; Corporate Design; Logo
Název práce: Corporate design with a practical application to a selected company
Autor(ka) práce: Balcar, Michael
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Bubeníček, Jan
Oponenti práce: Truhlář, Filip
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This bachelor thesis deals with the issue of corporate identity and especially with the corporate design. The aim of this thesis is to design and create a new corporate design for the company named Opilý jabko, which sells ciders (mainly via their e-shop). The theoretical part is focused on the explanation of basic concepts and terms related to corporate design that are necessary to understand before creating a new corporate design. In the practical part I analyze the current corporate design of the company Opilý jabko and their biggest competitors and then I proceed to create a new, improved corporate design based on all the findings.
Klíčová slova: Logo; Corporate Design; Corporate Identity

Informace o studiu

Studijní program / obor: Aplikovaná informatika/Multimédia v ekonomické praxi
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta informatiky a statistiky
Katedra: Katedra multimédií

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 25. 2. 2016
Datum podání práce: 29. 4. 2017
Datum obhajoby: 22. 6. 2017
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/56494/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: