Principy komunikace v hudebním průmyslu ČR

Název práce: Principy komunikace v hudebním průmyslu ČR
Autor(ka) práce: Jelínková, Anna
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Vondra, Zdeněk
Oponenti práce: Pivoda, Radomír
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací českých hudebních interpretů, konkrétně jak by měli hudební interpreti efektivně komunikovat se svými posluchači. Cílem práce je analyzovat a sestavit optimální postup pro rozvoj komunikace hudebního interpreta v rámci české hudební scény. Teoretická část má za cíl vymezit stěžejní pojmy této práce. Vysvětluje pojmy týkající se marketingové komunikace, komunikačního mixu, používaných komunikačních a mediálních kanálů v rámci hudební scény a také vymezuje pojem hudební průmysl ČR. Praktická část je tvořena dvěma kvalitativními výzkumy týkající se komunikace hudebních interpretů a posluchačů v hudebním průmyslu ČR a navrženou metodikou marketingové komunikace včetně rad a doporučení pro začínající hudební interprety. Přínosem práce je použití metodiky jako reference a doporučení pro hudební interprety, jak komunikovat s posluchači za účelem získávání nových posluchačů a budování si vlastního publika.
Klíčová slova: komunikace; hudba; hudební průmysl; marketingová komunikace
Název práce: Principles of communication in the Czech music industry
Autor(ka) práce: Jelínková, Anna
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Vondra, Zdeněk
Oponenti práce: Pivoda, Radomír
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The diploma thesis deals with the marketing communication of Czech musicians, concretely how musicians should effectively communicate with their audience. The aim is to analyse and to create the optimal way to develop the communication of musicians within the Czech music sphere. The theoretic part aims to define the fundamental terms of this thesis. It explains terms relating to the marketing communication, communication mix, communication and media channels used in the music industry and it also defines the Czech music industry. The practical part consists of two qualitative researches regarding the communication of musicians and the audience in the Czech music industry. The results are used for creation the methodology of marketing communication including the advices and recommendations for beginning musicians. The benefit of this thesis is the application of the methodology as the reference how to communicate with the audience for a purpose of gaining and building up the audience of the musicians.
Klíčová slova: communication; music industry; music; marketing communication

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Arts Management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta informatiky a statistiky
Katedra: Katedra multimédií

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 11. 1. 2017
Datum podání práce: 30. 4. 2017
Datum obhajoby: 21. 6. 2017
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/60273/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: