Marketingová analýza Lidové jídelny Těšnov

Název práce: Marketingová analýza Lidové jídelny Těšnov
Autor(ka) práce: Svoboda, Lukáš
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Vávra, Oldřich
Oponenti práce: Škranc, Oldřich
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem této bakalářské práce je marketingová analýza podniku Lidová jídelna Těšnov a návrh na možnou strategii a propagaci nově zavedeného produktu, kterým je poskytování večeří. K analýze využiji prozkoumání makroprostředí pomocí PEST analýzy a mikroprostředí zásluhou Porterova modelu pěti sil. Dále rozbor marketingového mixu a podnikové SWOT analýzy. Pomocí těchto nástrojů také porovnám stávající strategii provozovny se zkušební strategií pro nově vzniklý produkt večeří, včetně propagace jídelny a její komunikace s veřejností. V průběhu své práce budu též využívat poznatků z dotazníkového šetření a detailních informací od pana provozovatele. Na závěr podám podniku doporučení a návrhy na zlepšení pro stanovení nové strategie začínajícího produktu, včetně jeho komunikace a nabízení veřejnosti.
Klíčová slova: Porterův model pěti sil; marketingový mix; mikroprostředí; makroprostředí; SWOT analýza
Název práce: Marketing analysis of Lidová jídelna Těšnov
Autor(ka) práce: Svoboda, Lukáš
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Vávra, Oldřich
Oponenti práce: Škranc, Oldřich
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The main goal of this Bachelor´s Thesis is a marketing analysis of Lidová jídelna Těšnov and a proposal for a possible strategy of a new product, which is providing dinners. For the analysis, I will explore the macro environment using PEST analysis and the micro environment thanks to Porter's five forces analysis. Then I will look at the marketing mix and SWOT analysis of this company. Using these tools, I will compare an existing business strategy with a testing strategy of selling a new product (dinners), including promotion and communication with public. I will use also knowledge from questionnaires and detailed information from business owner. In conclusion, I will write some recommendations and suggestions for the new business strategy of selling dinners, including its promotion and communication.
Klíčová slova: SWOT analysis; micro environment; macro environment; marketing mix; Porter's five forces analysis

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 31. 8. 2016
Datum podání práce: 19. 5. 2017
Datum obhajoby: 6. 6. 2017
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/58288/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: