Možnosti konceptu společenské odpovědnosti firem a jeho užití z pohledu menší společnosti

Název práce: Možnosti konceptu společenské odpovědnosti firem a jeho užití z pohledu menší společnosti
Autor(ka) práce: Žabová, Jitka
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Koudelka, Jan
Oponenti práce: Zamazalová, Marcela
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato diplomová práce je zaměřena na CSR (Corporate social responsibility) neboli koncept společenské odpovědnosti firem, možnosti tohoto přístupu, které prostředí trhu nabízí a jeho užití, a to především z pohledu menší firmy. Cílem práce je na základě analýz vnímání a možností společenské odpovědnosti navrhnout postup pro její uplatnění ve firmě Bisport s. r. o., která se orientuje primárně na půjčování lodí, ale i další související služby podél řeky Sázavy. K naplnění uvedeného cíle posloužila rešerše literatury a dalších sekundárních zdrojů, vlastní analýza vnímání společenské odpovědnosti spotřebiteli na základě dat MML-TGI dostupných na VŠE a dále pak informace z interních zdrojů společnosti Bisport s. r. o., ve které několikátým rokem pracuji.
Klíčová slova: MML-TGI; Společenská odpovědnost firem; CSR (Corporate social responsibility)
Název práce: The possibilities of the concept of corporate social responsibility and its using from the perspective of the smaller company
Autor(ka) práce: Žabová, Jitka
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Koudelka, Jan
Oponenti práce: Zamazalová, Marcela
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This diploma thesis is focused on CSR (corporate social responsibility), the possibilities of this approach, which are offered by the market and its using particularly from the perspective of the smaller companies. The aim of this diploma thesis is to propose a procedure for CSR application in a company Bisport s. r. o., which focuses primarily on boats renting, as well as other related services along the river Sázava based on analyzes of perception and the possibility of social responsibility. To accomplish this objective is using research of the literature and other secondary sources, the own analysis of the perception of the social responsibility consumers based on data MML-TGI available at the University, and then the information from internal company sources of Bisport s. r. o., where I work some years.
Klíčová slova: Corporate social responsibility; MML-TGI; CSR

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 23. 6. 2016
Datum podání práce: 5. 5. 2017
Datum obhajoby: 14. 6. 2017
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/58928/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: