Strategická analýza společnosti GZ Media, a.s

Název práce: Strategická analýza společnosti GZ Media, a.s
Autor(ka) práce: Velková, Martina
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Boukal, Petr
Oponenti práce: Špička, Jindřich
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Obsahem bakalářské práce je provedení strategické analýzy a dílčích kroků na společnosti GZ Media, a.s. za období 2011 až 2016, která působí na trhu s vinylovými deskami a jinými hudebními nosiči. Cílem je poskytnout čtenáři souhrnné informace o analyzované společnosti a také o odvětví, ve kterém podnik působí. Práce je rozdělena na dvě části, část teoretickou a část praktickou. V teoretické části jsou popsány veškeré metody a nástroje, které jsou potřebné k samotné analýze. Pozornost je soustředěna na makro a mikrookolí podniku, analýzu vnitřních zdrojů a finanční analýzu, v závěru také souhrnnou analýzu SWOT a definování podnikové strategie. Praktická část je pak již zaměřená na aplikaci jednotlivých metod na konkrétní společnost a odvětví. Praktická část práce má za cíl přiblížit zkoumanou část odvětví.
Klíčová slova: Strategická analýza; PESTLE; SWOT analýza; Porterův model pěti sil
Název práce: Strategic Analysis of Company GZ Media, Inc
Autor(ka) práce: Velková, Martina
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Boukal, Petr
Oponenti práce: Špička, Jindřich
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The content of this Bachelor Thesis is the strategic Analysis and partial steps in the company GZ Media, Inc. From 2011 to 2016, which operates on the market with vinyl record music and another music media. The aim is to provide the reader with a summary of the analyzed company and the industry in which the company operates. The work is divided into two parts, the theoretical and the practical. The theoretical part describes all the methods and tools that are needed for the Analysis itself. Attention is focused on the macro and micro environment of enterprise, Analysis of internal resources and financial Analysis. At the end, comprehensive SWOT Analysis and definition of corporate strategy. The practical part is already focused on the application of different methods on specific company and industry. The practical part aim is to bring the investigated part of the industry.
Klíčová slova: PESTLE; Porter five forces model; SWOT Analysis; Strategic Analysis

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra strategie

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 23. 6. 2016
Datum podání práce: 10. 5. 2017
Datum obhajoby: 1. 6. 2017
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/58062/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: