YouTube jako nástroj marketingu

Název práce: YouTube jako nástroj marketingu
Autor(ka) práce: Dobeš, Martin
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Tahal, Radek
Oponenti práce: Stříteský, Václav
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Přestože YouTube vznikl teprve v roce 2005, stal se jedničkou ve svém oboru. Od svého založení ho navštívila už více než miliarda lidí z celého světa, kteří v současnosti nahrávají každou minutu přes 300 hodin videí a každý den zhlédnou přibližně 5 miliard videí. Během několika let se z něj stal celosvětově významný fenomén, který má přesah do mnoha oblastí. Jednou z těchto oblastí je marketing. Cílem této práce je prozkoumat YouTube jako marketingový nástroj a s využitím rešerše sekundárních zdrojů a rozhovorů s experty vytvořit ucelený informační základ, který pomůže manažerům a marketérům s orientací v oblasti YouTube a ukáže jim základní best practice této oblasti.
Klíčová slova: marketing; YouTube; online marketing; digitální marketing
Název práce: YouTube as a marketing tool
Autor(ka) práce: Dobeš, Martin
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Tahal, Radek
Oponenti práce: Stříteský, Václav
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Although YouTube wasn't created until 2005, it became a leader in its field. It was visited by more than a billion people from all around the world which nowadays upload over 300 hours of videos every minute and watch about 5 million videos every day. Within a few years, it has become a world-wide phenomenon that has overlapped into many areas. One of these areas is marketing. The goal of this thesis is to explore YouTube as a marketing tool and use secondary resource research and expert interviews to create a comprehensive information base to help managers and marketers with comprehension of the YouTube landscape and show them best practice in the area.
Klíčová slova: online marketing; marketing; YouTube; digital marketing

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 18. 11. 2016
Datum podání práce: 20. 5. 2017
Datum obhajoby: 6. 6. 2017
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/59694/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: