Fenomén křestního jména v marketingové kampani

Název práce: Fenomén křestního jména v marketingové kampani
Autor(ka) práce: Lukáš, Ondřej
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Černá, Jitka
Oponenti práce: Barczay, Lukáš
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Personalizace získává na významu v marketingových kampaních a je to zajímavý trend pro společnosti a jejich marketingové kampaně. Cílem bakalářské práce na téma Fenomén křestního jména v marketingové kampani je analýza komunikačních kampaní založených na křestních jménech. Teoreticko-metodologická část je věnována tématu cíleného marketingu a personalizace za využití křestního jména a metodologie kvantitavního výzkumu kampaně My jsme City, kdo jsi ty?. Praktická část je věnována analýze marketingové kampaně My jsme City, kdo jsi ty? a její komparaci v provedení s kampaněmi značek Coca-Cola, Nutella a Starbucks.
Klíčová slova: marketingová kampaň; personalizace; křestní jméno
Název práce: Phenomenon of first name in marketing campaign
Autor(ka) práce: Lukáš, Ondřej
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Černá, Jitka
Oponenti práce: Barczay, Lukáš
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Personalization gains importance in marketing campaigns and is an interesting trend for companies and their marketing campaigns. The goal of the bachelor thesis Phenomenon of first name in marketing campaign is the analysis of communication campaigns based on the first names. The theoretical and methodological part is devoted to the topic of targeted marketing and personalization using the first name and methodology of the quantitative research of the campaign We Are City, Who Are You?. The practical part is devoted to the marketing campaign analysis We are City, who are you? and its comparison with Coca-Cola, Nutella and Starbucks approach to using first names.
Klíčová slova: first name; marketing campaign; personalization

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 6. 10. 2016
Datum podání práce: 30. 4. 2017
Datum obhajoby: 19. 6. 2017
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/59081/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: