E-commerce prodejci potravin na českém trhu

Název práce: E-commerce prodejci potravin na českém trhu
Autor(ka) práce: Semeráková, Nikola
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Pešek, Ondřej
Oponenti práce: Zímová, Aneta
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato bakalářská práce se zabývá popisem online prodejců potravin na českém trhu - Tesco Potraviny online, Rohlik.cz a Košík.cz. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část práce se zaměřuje na nejnovější trendy v oblasti e-commerce, prodeje potravin online, nákupního chování českého zákazníka na internetu a marketingové strategie. Praktická část práce je zpracována především na základě kvalitativního výzkumu formou rozhovorů s odborníky v dané oblasti a poznatků z odborných konferencí. Z nabytých informací byly zjištěny - proces nákupu z pohledu zákazníka i prodejce, marketingové strategie firem a zákaznická péče. Následně prostřednictvím mystery shoppingu bylo zjištěno, kdo ze sledovaných prodejců nejlépe uspokojuje požadavky zákazníků. Výsledky z mystery shoppingu jsou zdrojem pro předložení návrhů a doporučení pro sledované e-shopy.
Klíčová slova: nákupní chování; zákaznická péče; marketingová strategie; potraviny online; e-commerce
Název práce: E-commerce Grocery Retailers in the Czech Market
Autor(ka) práce: Semeráková, Nikola
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Pešek, Ondřej
Oponenti práce: Zímová, Aneta
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This bachelor thesis deals with an analysis of online grocery retailers in the Czech market - Tesco Potraviny online, Rohlik.cz, Košík.cz. The thesis is divided into the theoretical and practical part. The theoretical part focuses on the latest trends in e-commerce, e-grocery, buying behaviour of Czech customers on the Internet and marketing strategies. The practical part of the thesis is based on qualitative research in the form of interviews with experts and findings from expert conferences. Results from the information acquired - the purchasing process from a customer and seller, marketing strategies of companies and customer care. Then, through mystery shopping, it was found out which of the grocery retailers best satisfies customer requirements. Mystery shopping results are the source of suggestions and recommendations for monitored e-shops.
Klíčová slova: customer care; e-grocery; purchase behaviour of consumer; marketing strategy; e-commerce

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 1. 6. 2016
Datum podání práce: 12. 5. 2017
Datum obhajoby: 1. 6. 2017
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/57863/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: