Marketingový plán Městského kina ve Slaném

Název práce: Marketingový plán Městského kina ve Slaném
Autor(ka) práce: Kyclt, Lukáš
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Černá, Jitka
Oponenti práce: Vávra, Oldřich
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Bakalářská práce se zabývá návrhem marketingového plánu pro Městské kino ve Slaném. První část je zaměřena na teoretický základ ke zvoleném tématu. Praktická část práce představuje samotné kino, analyzuje jeho marketingový mix, vnější a vnitřní prostředí a je vytvořena SWOT analýza. Součástí práce je i marketingový výzkum a následně jsou na základě SWOT analýzy a marketingového výzkumu vytvořena doporučení a akční plán.
Klíčová slova: analýza prostředí; marketingový plán; marketingový mix; kino; marketing služeb; SWOT analýza
Název práce: Marketing plan of the Municipal cinema in Slaný
Autor(ka) práce: Kyclt, Lukáš
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Černá, Jitka
Oponenti práce: Vávra, Oldřich
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The bachelor thesis deals with the proposal of a marketing plan for the Municipal Cinema in Slaný. The first part is focused on the theoretical knowledge of the chosen topic. The practical part describes the cinema, analyzes its marketing mix, external and internal environment and a SWOT analysis is created. Recommendations and action plan are made based on the SWOT analysis and the marketing research.
Klíčová slova: enviroment analysis; marketing of services; marketing mix; SWOT analysis; cinema; marketing plan

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Arts Management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 20. 1. 2017
Datum podání práce: 20. 4. 2017
Datum obhajoby: 6. 6. 2017
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/60777/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: