Zlepšení marketingového mixu ve společnosti DeLonghi Group

Název práce: Улучшение маркетинг-микса компании DeLonghi на российском рынке
Autor(ka) práce: Kevchenkova, Ekaterina
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Vávra, Oldřich
Oponenti práce: Boháček, Jiří
Jazyk práce: Русский
Abstrakt:
Gruppa kompanij DeLonghi Group osnovana v Italii v 1902 godu i yavlyaetsya odnim iz samyh krupnyh proizvoditelej v sfere melkoj bytovoj tekhniki. V nee vhodyat takie brendy, kak DeLonghi, Kenwood i Braun. Predmetom moej bakalavrskoj raboty yavlyaetsya marketing-miks kompanii DeLonghi Group. Glavnaya cel' razrabotka putej usovershenstvovaniya marketingovoj politiki kompanii s pomoshch'yu vneseniya izmenenij v marketing-miks. V rabote proizvedena ocenka ehkonomicheskogo polozhenie gruppy DeLonghi, vnutrennej i vneshnej sredy posredstvom PEST analiza, analiza 5 sil Portera. Tak zhe, proveden analiz polozhenie kompanii na rynke s pomoshch'yu opredeleniya celevoj auditorii, klyuchevyh konkurentov, doli na rynke, ocenka marketing miksa kompanii po 4 P, ispol'zuya matricu BCG, cenovuyu ehlastichnost', analiz setej sbyta, vyyavle nie mekhaniki prodazh i marketingovyh kampanij, proveden SWOT analiz, vyyavleny luchshie praktiki po kazhdomu P v ramkah gruppy kompanij. Provedennye issledovaniya dali osnovanie dlya predlozhenij po uluchsheniyu marketing miksa kompanii v vide vnedreniya Stage Gate, uglubleniya analiza pri raschete cen, rasshireniya vidov pryamyh prodazh, vvedeniya metoda Agile marketing, rasshireniya proekta Tajnyj pokupatel'.
Klíčová slova: 4 P; Stage Gate; DeLonghi Group ; marketing miks; Braun; Agile marketing; DeLonghi; Kenwood; melkaya bytovaya tekhnika
Název práce: Zlepšení marketingového mixu ve společnosti DeLonghi Group
Autor(ka) práce: Kevchenkova, Ekaterina
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Vávra, Oldřich
Oponenti práce: Boháček, Jiří
Jazyk práce: Русский
Abstrakt:
Skupina DeLonghi Skupina firem byla založena v Itálii v roce 1902 a je odho z největších výrobců v oblasti malých domácích spotřebičů. To zahrnuje značky jako DeLonghi, Kenwood a Braun. Předmětem mé bakalářské práce je marketingový mix DeLonghi Společnosti ve skupině. Hlavním cílem rozvíjet způsoby, jak zlepšit marketingovou politiku společnosti prostřednictvím změn v marketingovém mixu. V pracovní situace hodnocena ekonomické skupiny DeLonghi, vnitřního a vnějšího prostředí přes PEST analýza, 5 Porter sil. Tak, analýzu postavení na trhu společnosti vymezením cílové skupiny, hlavní konkurenti, podíl na trhu; Posouzení marketingového mixu 4 P pomocí BCG matice, cenové elasticity, marketingový výzkum sítě, odhalovat mechaniku prodejních a marketingových kampaní; provedena SWOT analýza; identifikované osvědčené postupy pro každou P v rámci skupiny. Tyto studie poskytly základ pro návrhy na zlepšení marketingového mixu společnosti v podobě zavedení Stage Gate, prohlubuje analýzu výpočtu cen rozšířit typy přímého prodeje, zavedení Agile metodou, marketingu, rozšíření projektu Mystery shopper.
Klíčová slova: Braun; Kenwood; malé domácí spotřebiče; DeLonghi; DeLonghi Group ; 4 P; Marketingový mix; Agile Marketing; Stage Gate
Název práce: Improving marketing mix in the company DeLonghi Group
Autor(ka) práce: Kevchenkova, Ekaterina
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Vávra, Oldřich
Oponenti práce: Boháček, Jiří
Jazyk práce: Русский
Abstrakt:
DeLonghi Group was founded in Italy in 1902. It is one of the largest manufacturers in the sector of small domestic appliances. The group of companies consists of such brands as DeLonghi, Kenwood and Braun. The subject of my bachelor thesis is the marketing mix of DeLonghi Group. The main aim of the thesis is to develop ways to improve the marketing policy of the company by making changes to it is the marketing mix. In order to reach the aim I evaluated the economic position of the company and it is internal and external environment through PEST analysis and 5 forces of Porter. I have also carried out analysis of the companys position in the market by defining target audience, key competitors, market share, assessing the marketing mix of the companys 4 P using the BCG matrix, the elasticity, the analysis of distribution network. I revealed the mechanics of sales and marketing campaigns, made SWOT analysis, identified best practices for each P of the group of companies. The result is a plan for improving the marketing mix of the company in the form of implementation the Stage Gate method , the deepening of analysis in the calculation of prices, expansion of direct sales, introduction of Agile marketing, the extension of the mystery shopper project.
Klíčová slova: DeLonghi Group ; 4 P; marketing mix; Agile marketing; Stage Gate; small domestic appliances ; Braun; Kenwood; DeLonghi

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Ekonomika predprijatija i menedžment
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 15. 11. 2016
Datum podání práce: 31. 5. 2017
Datum obhajoby: 13. 6. 2017
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/59658/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: