Blog jako nástroj komunikačního mixu

Název práce: Blog jako nástroj komunikačního mixu
Autor(ka) práce: Pospíšilová, Pavlína
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Pešek, Ondřej
Oponenti práce: Brázdil, Stanislav
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato bakalářská práce se zabývá blogem jako jedním z nástrojů komunikačního mixu firem. Zvláštní pozornost je věnována influencer marketingu, kterého jsou blogeři součástí jakožto významní názoroví vůdci. Velká část práce je věnována spolupracím mezi firmami a blogery, a to zejména obsahovému marketingu, který je nejčastější formou těchto spoluprací. Hlavním cílem této práce je zhodnocení využívání těchto spoluprací jako součásti komunikačního mixu firem. Teoretická část obsahuje mnoho důležitých teoretických poznatků, na které je v praktické části odkazováno. V teoretické části je čerpáno z odborných knižních a elektronických zdrojů. Praktická část je složená z kvalitativního rozhovoru vedeného s blogerkami a z kvantitativního dotazníkového šetření provedeného se čtenáři blogů.
Klíčová slova: influencer marketing; blog; obsahový marketing
Název práce: Blog as a tool of company´s communication mix
Autor(ka) práce: Pospíšilová, Pavlína
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Pešek, Ondřej
Oponenti práce: Brázdil, Stanislav
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This bachelor thesis deals with blog as one of the tools of company´s comunication mix. Special attention is paid to influencer marketing which bloggers are part of as essential opinion leaders. Significant part of the thesis is dedicated to the collaboration between companies and bloggers, mainly content marketing as the most common form of these collaborations. The main goal of this bachelor thesis is to evaluate the use of these collaborations as a part of company´s communication mix. The teoretical part contains many important observations which are referenced at the practical part. The sources of the theoretical part are specialized books and electronic sources. The practical part is made of qualitative interviews with bloggers and quantitative questionnaires completed by blog readers.
Klíčová slova: influencer marketing; blog; content marketing

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 31. 10. 2016
Datum podání práce: 12. 5. 2017
Datum obhajoby: 1. 6. 2017
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/59490/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: