Využití reklamy ve vyhledávací síti pro podnik Victoria Bowling pomocí nástrojů Google AdWords a Seznam Sklik

Název práce: Využití reklamy ve vyhledávací síti pro podnik Victoria Bowling pomocí nástrojů Google AdWords a Seznam Sklik
Autor(ka) práce: Tisoň, Lukáš
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Stříteský, Václav
Oponenti práce: Mařík, Jiří
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Bakalářská práce se zabývá online marketingem, konkrétněji hlavně reklamou v PPC systémech. Představuje dva nejvyužívanější nástroje pro tuto formu reklamy v České republice. Dále popisuje principy fungování těchto systémů, postup přípravy reklamních kampaní, optimalizace a vyhodnocení. Hlavním cílem této práce je vyhodnocení reklamních kampaní ze zmíněných systémů, jejich porovnání a předložení návrhu pro zlepšení efektivity do dalšího období. Pro naplnění cílů budou využity také další nástroje, mezi které patří například: Google Analytics, plánovače klíčových slov, nástroje pro monitorování návštěv na webových stránkách atd. Mezi hlavní přínosy této práce patří efektivnější zhodnocení investic vložených do PPC reklamy po aplikaci předložených návrhů.
Klíčová slova: PPC; Sklik; AdWords
Název práce: Usage of internet advertising for Victoria Bowling using Google AdWords and Seznam Sklik tools
Autor(ka) práce: Tisoň, Lukáš
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Stříteský, Václav
Oponenti práce: Mařík, Jiří
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This bachelor's thesis is focused on online marketing, more specifically on advertising through PPC systems. It introduces the two most widely used tools for this form of advertising in the Czech Republic. It also describes the principles of the functioning of these systems, the process of preparation of advertising campaigns, optimization and evaluation. The main goal of this thesis is to evaluate the advertising campaigns from the above mentioned systems, to compare them and to submit a proposal for improving the efficiency to the next period. Other tools, such as Google Analytics, keyword planners, web site monitoring tools, etc., will be used to meet the goals. The main contribution of this work include a more effective appreciation of the investments placed in PPC ads after applying submitted proposals. Main contribution of this thesis is validation of individual advertisement campaign methods in practice.
Klíčová slova: AdWords; PPC; Sklik

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 29. 6. 2016
Datum podání práce: 30. 4. 2017
Datum obhajoby: 19. 6. 2017
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/58143/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: