Marketingová komunikace projektu Mixiew

Název práce: Marketingová komunikace projektu Mixiew
Autor(ka) práce: Lískovec, Lukáš
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Stříteský, Václav
Oponenti práce: Tkáč, Jan
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato bakalářské práce se na základě provedených analýz zaměřuje na vyhodnocení dosavadní marketingové komunikace projektu Mixiew.com a jejím cílem je navrhnout doporučení pro další orientaci komunikačních aktivit. Obsahem práce je nejprve zaměření se na teoretické základy marketingové komunikace s použitím odborné literatury. Tyto informace budou následně aplikovány k analýze dosavadních komunikačních aktivit projektu Mixiew.com za rok 2016 a 2017. Následně z této analýzy budou navrhnuta doporučení pro zefektivnění komunikační strategie, která bude správně komunikovat produkt projektu Mixiew.com vůči relevantnímu publiku.
Klíčová slova: Mixiew.com; komunikační mix; komunikační strategie; komunikační audit; komunikace ve sportovním odvětví
Název práce: Marketing communication of Mixiew.com
Autor(ka) práce: Lískovec, Lukáš
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Stříteský, Václav
Oponenti práce: Tkáč, Jan
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This bachelor thesis focuses on the evaluation of the current marketing communication of Mixiew.com based on analyses and aims to propose recommendations for further orientation of communication activities. The content of the thesis is first to focus on the theoretical basis of marketing communication using professional literature. This information is then applied to the analysis of Mixiew.com's current communications activities for 2016 and 2017. Subsequently, this analysis will propose recommendations for streamlining a communication strategy that will properly communicate Mixiew.com's product to the relevant audience.
Klíčová slova: communication mix; Communication in the sports sector; communication strategy; communication audit; Mixiew.com

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 16. 12. 2016
Datum podání práce: 5. 5. 2017
Datum obhajoby: 6. 6. 2017
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/60807/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: