Marketingová komunikace wushu

Název práce: Marketingová komunikace wushu
Autor(ka) práce: Vrána, Daniel
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Černá, Jitka
Oponenti práce: Lorenzová, Petra
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Bakalářská práce se zabývá specifiky sportovního marketingu a marketingové komunikace sportovního wushu v České republice. Cílem práce je komparace efektivity marketingové komunikace sportovních klubů wushu. První část obsahuje charakteristiku sportovního marketingu se zaměřením na specifika marketingu v bojových uměních. V praktické části jsou popsány čtyři vybrané kluby wushu z České republiky. Následuje analýza činnosti jednotlivých klubů a jejich porovnání na základě sekundárního výzkumu. Dále je v práci provedeno vyhodnocení a analýza dotazníků na základě odpovědí žáků vybraných klubů. Výsledkem práce je analýza současného stavu marketingové komunikace, komparace marketingové komunikace vybraných škol a marketingové doporučení.
Klíčová slova: Kung fu; Marketingová komunikace; Marketing; Sportovní marketing; Bojová umění; Wushu
Název práce: Marketing communication in wushu
Autor(ka) práce: Vrána, Daniel
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Černá, Jitka
Oponenti práce: Lorenzová, Petra
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Bachelor´s Thesis deals with the specifics of sports marketing and marketing communication of sport wushu in the Czech Republic. The aim of this thesis is to compare the effectiveness of marketing communication of wushu sports clubs. The first part contains a characteristic of sport marketing with a focus on the specifics of martial arts marketing. In the practical part are described four selected wushu clubs from the Czech Republic. Then follows the analysis of the activities of individual clubs and their comparison based on secondary research. Furthermore, the questionnaire is evaluated and analyzed based on the answers of the pupils of selected clubs. The result of the thesis is an analysis of the current state of marketing communication, comparison of marketing communication of selected schools and marketing recommendations.
Klíčová slova: Kung fu; Martial arts; Wushu; Marketing; Marketing communication; Sport marketing

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 1. 12. 2016
Datum podání práce: 1. 4. 2017
Datum obhajoby: 13. 6. 2017
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/59853/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: