Ether -- Analýza české designérské značky a její rozvoj na českém a zahraničním trhu

Název práce: Ether -- Analýza české designérské značky a její rozvoj na českém a zahraničním trhu
Autor(ka) práce: Jamborová, Nikola
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Hucková, Barbara
Oponenti práce: Hušek, Jan
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Práce se zabývá analýzou lokální módní značky Ether z pohledu marketingových nástrojů typických pro módní odvětví ale i mimo něj. Jsou vysvětleny pojmy móda, slow fashion, specifické nástroje módního marketingu a marketingový výzkum pomocí dotazníkového šetření. Práce se zabývá detailní analýzou prodejů a prodejních kanálů značky. Pomocí řízených rozhovorů je nastavena cílová skupina značky. Popsána je taktéž konkurence značky. Z nabitých informací je následně stanoven marketingový nástroj, který by měl pomoci značce oslovit širokou veřejnost. Hypotézou práce je: „V České republice je možné vyrábět luxusní kožené doplňky, které dokáží zaujmout vhodným marketingovým nástrojem širší veřejnost.“
Klíčová slova: Marketing módy; Kabelky; Slow fashion; Móda; autorská značka
Název práce: Ether – The analysis of the czech designer brand and its development on czech and foreign markets
Autor(ka) práce: Jamborová, Nikola
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Hucková, Barbara
Oponenti práce: Hušek, Jan
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The thesis deals with analysis of the local fashion brand Ether from the point of view of marketing tools typical for the fashion industry but also outside of it. There are explained concepts of fashion, slow fashion, specific fashion marketing tools and marketing research of the questionnaire. The work deals with the detailed analysis of sales and sales channels of the brand. Tailor made marketing tool based on given information is established to help the brand to reach the wider public audience. The Hypothesis of the thesis is: "It is possible to produce luxury leather accessories in the Czech Republic that can attract a wider public audience with the appropriate marketing tool."
Klíčová slova: Fashion; Slow fashion; Handbags; Fashion marketing; Designer brand

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Arts Management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra Arts managementu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 30. 12. 2015
Datum podání práce: 5. 5. 2017
Datum obhajoby: 13. 6. 2017
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/55690/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: