Využití HR marketingu při procesu náboru zaměstnanců ve společnosti GE Aviation Czech

Název práce: Využití HR marketingu při procesu náboru zaměstnanců ve společnosti GE Aviation Czech
Autor(ka) práce: Palečková, Lucie
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Stříteský, Václav
Oponenti práce: Pencová, Barbora
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Diplomová práce si klade za cíl definovat HR marketingovou strategii společnosti GE Aviation Czech, a to za pomoci výzkumů provedených mezi zaměstnanci společnosti, studenty odborných technických SŠ a VŠ a monitoringu publicity společnosti a jejích konkurentů z hlediska lidských zdrojů. Teoretická část nejprve definuje podstatná HR marketingová východiska, která jsou následně rozvíjena prakticky v analytické části práce. Výsledkem je návrh takových marketingových aktivit a kanálů, které mohou významně přispět ke zvýšení efektivity náboru zaměstnanců ve společnosti. Definovaná HR marketingová strategie je doplněna o základní finanční rozdělení nákladů potřebných pro nastavení jednotlivých aktivit. Některé z nich byly v průběhu zpracování práce reálně implementovány, proto je práce doplněna o vyhodnocení jejich efektivity z hlediska návštěvnosti kariérních webových stránek a ohlasu jednotlivých kandidátů o zaměstnání ve společnosti.
Klíčová slova: nábor zaměstnanců; HR marketing; employer branding
Název práce: Application of HR Marketing in the recruitment process at GE Aviation Czech
Autor(ka) práce: Palečková, Lucie
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Stříteský, Václav
Oponenti práce: Pencová, Barbora
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The purpose of this diploma thesis is to define HR Marketing strategy of GE Aviation Czech company. The objective is achieved by three conducted researches among company employees, students of technical high schools and universities and also by the monitoring of GE publicity and relevant competitors. The theoretical part is focused on the characteristics of HR Marketing background that is subsequently used in the analytical part of the thesis. The outcome of these conducted researches is the definition of such an activities and marketing channels that can significantly contribute to increasing the efficiency of the recruitment process of the company. The defined strategy includes also basic financial allocation of costs of the proposed activities. Some of the proposed actions have been already implemented; therefore the analytical part describes and evaluates the benefit of these marketing channels.
Klíčová slova: employer branding; recruitment; HR marketing

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 3. 11. 2016
Datum podání práce: 30. 4. 2017
Datum obhajoby: 13. 6. 2017
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/59530/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: