Marketingová strategie pro vzdělávací program Honors Academia

Název práce: Marketingová strategie pro vzdělávací program Honors Academia
Autor(ka) práce: Šanová, Hana
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Zamazalová, Marcela
Oponenti práce: Rigerová, Lenka
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Diplomová práce se zabývá studijním programem Honors Academia. Cílem práce je nastavení marketingové strategie programu a doporučení vhodných komunikačních kanálů pro marketingovou komunikaci. Teoretická část se věnuje marketingu vzdělávání a služeb, strategickému řízení, a to konkrétně marketingové strategii, taktice a analýze vnitřního a vnějšího okolí. Praktická část je tvořena jedním kvalitativním výzkumem, focus group, a dvěma kvantitativními, online dotazníky. Výsledky šetření jsou zpracovány a je vyvozena marketingová strategie, doporučeny komunikační kanály a provedena SWOT analýza a analýza konkurence.
Klíčová slova: marketing; Honors Academia; VŠE; strategie; vzdělávání
Název práce: Marketing strategy of education program Honors Academia
Autor(ka) práce: Šanová, Hana
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Zamazalová, Marcela
Oponenti práce: Rigerová, Lenka
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Diploma thesis deals with educational program of Honors Academia. The aim of the thesis is to set the marketing strategy of the program and to recommend suitable communication channels for marketing communication. The theoretical part deals with the marketing for education and services, with strategic management, namely with marketing strategy, tactics and analysis of internal and external environment. The pratical part consists of secondary research, one qualitative research, focus group, and two quantitative online questionnaires. The results of the survey are elaborated and marketing strategy is developed, marketing channels are reccomended and SWOT analysis and competition analysis are carried out.
Klíčová slova: marketing; education; strategy; VŠE; Honors Academia

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 2. 12. 2015
Datum podání práce: 30. 4. 2017
Datum obhajoby: 7. 6. 2017
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/56123/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: