Analýza prodejních postupů nezávislých kosmetických poradkyň ve vybrané společnosti

Název práce: Analýza prodejních postupů nezávislých kosmetických poradkyň ve vybrané společnosti
Autor(ka) práce: Hrubá, Aneta
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Zamazalová, Marcela
Oponenti práce: Štětina, Radomír
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Diplomová práce se zabývá analýzou prodejních postupů nezávislých kosmetických poradkyň ve vybrané společnosti. Cílem práce je vyhodnotit prodejní postupy nezávislých kosmetických poradkyň ve společnosti Mary Kay a navrhnout optimalizační doporučení. Práce je rozdělena na tři části: teoretickou, metodologickou a praktickou. Teoretická část vychází z odborné literatury a popisuje předpoklady profesionálního prodejce a účinný proces osobního prodeje. Metodologická definuje cílovou skupinu a vysvětluje použití zvolených metod, kterými jsou: osobní rozhovor, dotazníkové šetření a mystery shopping. Praktická část se zaměřuje na nezávislé kosmetické poradkyně a analyzuje jimi používané prodejní postupy. Na základě zjištěných poznatků jsou navržena optimalizační doporučení.
Klíčová slova: Mystery shopping; zákazník; prodejní postupy; poradenství; Kosmetika
Název práce: Analysis of sales practices of Independent Beauty Consultants in a selected company
Autor(ka) práce: Hrubá, Aneta
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Zamazalová, Marcela
Oponenti práce: Štětina, Radomír
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Master thesis deals with analysis of sales practices of Independent Beauty Consultants in a selected company. The aim of the thesis is to evaluate the sales practices of Independent Beauty Consultants at Mary Kay company and to propose optimization recommendations. The thesis is divided into free parts: theoretical, methodological and practical. The theoretical part is based on literature and describes the qualities of a professional salesperson and an effective process of personal selling. The methodological part defines the target group and explains the application of the chosen methods such as: personal interview, questionnaire survey and mystery shopping. The practical part focuses on Independent Beauty Consultants and analyzes their sales practices. Optimization recommendations are proposed on the basis of the findings of research.
Klíčová slova: mystery shopping; Cosmetics; consulting; customer; sales practices

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 25. 10. 2015
Datum podání práce: 29. 4. 2017
Datum obhajoby: 14. 6. 2017
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/55303/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: