Designové markety/weeky jako nový fenomén vystavování a prodeje designové tvorby

Název práce: Designové markety/weeky jako nový fenomén vystavování a prodeje designové tvorby
Autor(ka) práce: Janovcová, Zuzana
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Hucková, Barbara
Oponenti práce: Prokůpek, Marek
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Diplomová práce na téma Designové market/weeky jako nový fenomén vystavování a prodeje designové tvorby se zaměřuje na průzkum trhu z důvodu nárůstu daných akcí v posledních letech. Cílem práce tedy je, zda je na území Prahy možnost vstupu dalšího designového veletrhu s ohledem na danou konkurenci, možnosti výstavních prostor, počet vystavujících a návštěvníků. Teoretická část je zaměřena na výklad pojmů design, design week a fenomén, dále pak na podporu designu v České republice, možnosti vystavování a prodeje designové tvorby a podmínky pro vznik design weeku v ČR. V praktické části jsou představeny sledované subjekty a na základě získaných dat od organizátorů a z dalších dostupných zdrojů je provedena analýza trhu za období 2011-2016.
Klíčová slova: konkurence; veletrh; design week; analýza trhu
Název práce: Design markets/weeks as a new phenomenon of exhibiting and selling design works
Autor(ka) práce: Janovcová, Zuzana
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Hucková, Barbara
Oponenti práce: Prokůpek, Marek
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This Master thesis is entitled to Design Markets/Weeks as a new phenomenon of exhibiting and selling design works. It focuses on a market research due to increase of these events in recent years. The aim of the thesis is whether there is a possibility of entry of another design fair to the area of Prague with regard to current competition, availability of exhibition premises, number of exhibitors and visitors. The theoretical part describes concepts of design, design week and phenomenon, as well as the support of design in the Czech Republic, the possibility of exhibiting and selling design works and conditions for hosting a design week in the Czech Republic. In the practical part observed subjects are presented and based on the data obtained from the organizers and from other available sources the market analysis for period 2011-2016 is presented.
Klíčová slova: market analysis; trade fair; design week; competition

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Arts Management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra Arts managementu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 22. 12. 2016
Datum podání práce: 15. 5. 2017
Datum obhajoby: 13. 6. 2017
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/60187/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: