Employer branding v lokální pobočce globální společnosti

Název práce: Employer branding v lokální pobočce globální společnosti
Autor(ka) práce: Míchková, Lucie
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Dvořáková, Zuzana
Oponenti práce: Zajacová, Zuzana
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato diplomová práce se věnuje analýze image zaměstnavatelské značky globální společnosti na lokálním trhu v České Republice. Jako teoretický základ byla zpracována definice značky, její hodnoty a řízení. Také byly definovány základní pojmy z oblasti Employer Brandingu: Employer Brand, EVP a byly zmíněny některé nástroje budování externí zaměstnavatelské značky. Cílem práce je zmapovat postoje vysokoškolských studentů k zaměstnavatelské značce vybrané lokální pobočky globální společnosti a ověřit, zda studium vybrané vysoké školy vnímání ovlivňuje. V praktické části se práce věnuje analýze konkrétní zaměstnavatelské značky a nástrojům externího budování značky. Je proveden dotazníkový výzkum mezi studenty a pro vyhodnocení je použita analýza rozptylu. Dalším výzkumným nástrojem jsou případové studie formou storytellingu, analýza volných asociací a sémantický diferenciál. Výsledkem jsou navržená doporučení pro společnost vycházející z vyhodnocení vnímání zaměstnavatelské značky a také vytvořený model ideálního zaměstnavatele.
Klíčová slova: Employer Branding; zaměstnavatelská značka; image značky
Název práce: Employer branding at a local branch of a global company
Autor(ka) práce: Míchková, Lucie
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Dvořáková, Zuzana
Oponenti práce: Zajacová, Zuzana
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This master's thesis deals with the analysis of the image of the Employer brand of global company on the local market in the Czech Republic. As a theoretical basis focuses on defining brand as such, its value and its management. The basic concepts of Employer Branding: Employer Brand, EVP and some tools for building external employers' brands were also defined. The aim of the thesis is to map attitudes of university students to the employer's brand of selected local branch of chosen global company. I also investigated whether the study of selected university affect student perceptions of the brand. In the practical part, the thesis deals with the analysis of the specific employer brand and external brand building tools. Questionnaire research is carried out among students and scatter analysis is used for the evaluation. Other research tools are case studies in the form of storytelling, analysis of free associations, and semantic differential. The results are proposed recommendations for the company based on the evaluation of the perception of the employer's brand and also the model of the ideal employer.
Klíčová slova: Employer Brand; image brand; Employer Branding

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra personalistiky

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 15. 4. 2016
Datum podání práce: 15. 5. 2017
Datum obhajoby: 7. 6. 2017
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/59346/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: