Internetový marketing kulturní instituce

Název práce: Internetový marketing kulturní instituce
Autor(ka) práce: Pláteníková, Hana
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Hucková, Barbara
Oponenti práce: Mathauserová, Hana
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Diplomová práce se zabývá charakteristikou a porovnáním dvou nástrojů marketingu na internetu: Pay per click reklamou v AdWords a reklamou na sociální síti Facebook. Teoretická část popisuje internetový marketing jako komplexní systém, charakterizuje specifické výhody a omezení jednotlivých vstupních kanálů a aktuální trendy ve vývoji. V praktické části jsou doporučené postupy aplikovány na reklamní kampaň kulturní instituce Divadla D21. Následně jsou výkony jednotlivých nástrojů vyhodnoceny z hlediska zvýšení návštěvnosti a dosažení konverze pomocí Google Analytics. V závěru práce jsou na základě zhodnocení dopadu reklam, SEO optimalizace a webdesignu poskytnuta doporučení pro zvýšení efektivnosti internetového marketingu kulturní instituce.
Klíčová slova: webová analytika; míra konverze; Facebook Ads; PPC; výkonnostní marketing
Název práce: Internet Marketing of Cultural Non-profit Organization
Autor(ka) práce: Pláteníková, Hana
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Hucková, Barbara
Oponenti práce: Mathauserová, Hana
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The thesis deals with characterization and comparison of two marketing tools on the Internet: Pay per click advertising in AdWords and advertising on the social media network Facebook. The theoretical part describes internet marketing as a complex system; it characterizes the specific advantages and limitations of individual input channels and current trends in their development. In the practical part, the best practices are applied to the advertising campaign of the cultural non-profit organization, the D21 Theater. Subsequently, the performance of each tool is evaluated within increased sessions and conversions in Google Analytics. At the end of the thesis, the recommendations are implemented to increase the effectiveness of the internet marketing of a cultural institution, based on the impact of advertisements and assessment of SEO optimization and web design.
Klíčová slova: PPC; Facebook Ads; conversion rate; performance marketing; web analysis

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Arts Management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra Arts managementu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 3. 7. 2016
Datum podání práce: 3. 5. 2017
Datum obhajoby: 13. 6. 2017
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/58975/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: