Interní komunikace v mezinárodní společnosti

Název práce: Interní komunikace v mezinárodní společnosti
Autor(ka) práce: Horák, Patrik
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Surynek, Alois
Oponenti práce: Mikulová, Magdaléna
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Předmětem této diplomové práce je zhodnocení současného stavu interní komunikace v nejmenované mezinárodní společnosti, identifikace slabých stránek komunikačních médií s ohledem na interkulturní rozdíly a navržení nápravných opatření za účelem efektivnějšího toku informací napříč celé společnosti. Za tímto účelem je práce rozdělena do dvou metodických celků. Teoretická část je věnována vysvětlení základních pojmů jako komunikace, komunikační proces, interkulturní komunikace a problematika interkulturní komunikace. Empirická část je zaměřena na analýzu interní komunikace ve sledované mezinárodní společnosti a implementaci dvou navrhovaných změn týkající se digitální komunikace. Druhá část je věnována dotazníkovému šetření tvořící základ pro identifikaci vlivu interkulturních rozdílů a odhalení slabých stránek pro následná doporučení.
Klíčová slova: Komunikace; interni komunikace; mezinárodní společnost; interkulturni rozdíly; nástroje komunikace
Název práce: Internal communication in the international company
Autor(ka) práce: Horák, Patrik
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Surynek, Alois
Oponenti práce: Mikulová, Magdaléna
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The subject of this thesis is to analyze the current state of internal communication in an international company, identify weaknesses in communication channels with respect to intercultural differences and propose remedial actions to ensure the effective flow of information within the whole organization. For this purpose, the thesis is divided into two systematic parts. The theoretical part is devoted to the introduction of basic terms like communication, communication flow, intercultural communication and internal communication. The empirical part is focused on the analysis of internal communication in the selected international company, and on the implementation of the two proposed changes related to digital communication channels. The second part is focused on the questionnaire research which was used as a basis to identify intercultural differences and also uncover weaknesses for further recommendations.
Klíčová slova: internal communication; international company; Communication; intercultural differences; communication channels

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra manažerské psychologie a sociologie

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 29. 9. 2016
Datum podání práce: 5. 5. 2017
Datum obhajoby: 12. 6. 2017
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/58914/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: