Projekt marketingové komunikace restauračního zařízení

Název práce: Projekt marketingové komunikace restauračního zařízení
Autor(ka) práce: Buchbauer, Václav
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Surynek, Alois
Oponenti práce: Kašparová, Eva
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací restaurace Kamera, která se nachází na pražském sídlišti Barrandov. Na základě analýzy stávající komunikace restauračního zařízení je navržen projekt na její zdokonalení. V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy, jako jsou marketing, marketingový mix, SWOT analýza, marketingová komunikace či marketingový výzkum. V praktické části práce je představena restaurace Kamera, je zhodnocena její aktuální situace a zanalyzována její dosavadní marketingová komunikace. Cílem diplomové práce je na základě zhodnocení aktuální komunikace a marketingového průzkumu, provedeného formou dotazníkového šetření, rozhovoru a pozorování, vytvořit projekt marketingové komunikace pražského restauračního zařízení, který by měl vést ke zlepšení komunikace s aktuálními i potenciálními zákazníky restaurace do následujících období.
Klíčová slova: marketingová komunikace; marketingový plán; marketingový mix
Název práce: Project of a restaurant's marketing communication
Autor(ka) práce: Buchbauer, Václav
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Surynek, Alois
Oponenti práce: Kašparová, Eva
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The diploma thesis discusses a marketing communication of the restaurant "Kamera", located in Prague's district of Barrandov. Based on a thorough analysis of the current marketing communication, a new project of its improvement is proposed. The theoretical part defines the groundwork with basic terms as marketing, marketing mix, SWOT analysis, marketing communication, or marketing research. The practical part introduces the restaurant Kamera, describes the current situation and analyses its present communication. The goal of this thesis is to establish a solid analysis of a current marketing communication of a Prague's restaurant, based on a survey, observation, and interviews, and subsequently, propose a new project for improvement of said restaurant's marketing communication with both current and prospective customers.
Klíčová slova: marketing plan; marketing communication; marketing mix

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra manažerské psychologie a sociologie

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 26. 5. 2016
Datum podání práce: 23. 12. 2016
Datum obhajoby: 5. 6. 2017
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/57821/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: