Analýza marketingu ve start-upu Helveti s.r.o. (www.helveti.cz)

Název práce: Analýza marketingu ve start-upu Helveti s.r.o. (www.helveti.cz)
Autor(ka) práce: Kříčka, Martin
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Habrmanová, Blanka
Oponenti práce: Mareš, Jan
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem této práce je analýza marketingových nástrojů společnosti působící na internetu, jejich zhodnocení a uvedení případných návrhů na zlepšení, která budou implementována do firemní strategie. V teoretické části práce je popsána historie internetu a jeho důležitost v současném podnikatelském prostředí, strategické postupy uplatňované v online marketingu a popis jednotlivých nástrojů. V praktické části je představena společnost, produkty a její hlavní konkurence. Pomocí analýzy a komparace jsou pak zkoumány hlavní nástroje online marketingu, které společnost využívá a prezentovány návrhy na zlepšení.
Klíčová slova: Marketingová strategie; PPC; SEO; Start-up; Online marketing
Název práce: Marketing analysis of Helveti s.r.o. (www.helveti.cz)
Autor(ka) práce: Kříčka, Martin
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Habrmanová, Blanka
Oponenti práce: Mareš, Jan
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The aim of this thesis is to analyze the marketing tools of an e-commerce company, to evaluate them and to propose suggestions for improvement which will be implemented in the company strategy. The theoretical part describes the history of the Internet and its importance in the current business environment, the strategic procedures applied in online marketing and the description of individual marketing instruments. The practical part introduces the company, its products and its main competitors. Afterwards follows the analysis and comparison of the main online marketing tools and proposals for improvement which should be implemented in the marketing strategy are presented.
Klíčová slova: SEO; Marketing strategy; Online marketing; PPC; Start-up

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 13. 4. 2016
Datum podání práce: 12. 12. 2016
Datum obhajoby: 6. 6. 2017
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/57326/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: