Didaktická analýza tématu mezinárodní marketing a značky
Název práce: | Didaktická analýza tématu mezinárodní marketing a značky |
---|---|
Autor(ka) práce: | Hnyková, Andrea |
Typ práce: | Bakalářská práce |
Vedoucí práce: | Langer, Tomáš |
Oponenti práce: | Králová, Alena |
Jazyk práce: | Česky |
Abstrakt: | Tato bakalářská práce se zabývá výukou marketingu na středních ekonomicky zaměřených školách, konkrétně tématem mezinárodního marketingu a značek. První část práce obsahuje význam a zařazení učiva do studijních programů. Další teoreticky pojatá část se zabývá didaktickými aspekty a prostředky používanými k výuce výše zmíněných témat. Jelikož cílem práce je vytvoření případové studie spojující dvě výše zmíněná témata, je tato metoda rozebrána ve třetí kapitole a samotný návrh výukové případové studie konkrétní značky IKEA je zpracován, včetně řešení a metodických pokynů pro zadavatele, v poslední páté kapitole. Čtvrtá kapitola se zabývá věcným rozborem daného učiva včetně hodnocení učebnic používaných pro výuku předmětů zabývajících se marketingem na středních školách. |
Klíčová slova: | značky; případová studie; mezinárodní marketing; marketing; didaktická analýza |
Název práce: | Didactic analysis of the topic of international marketing and brands |
---|---|
Autor(ka) práce: | Hnyková, Andrea |
Typ práce: | Bachelor thesis |
Vedoucí práce: | Langer, Tomáš |
Oponenti práce: | Králová, Alena |
Jazyk práce: | Česky |
Abstrakt: | This bachelor thesis deals with marketing education at secondary economically oriented schools, specifically with the topic of international marketing and brands. The first part of the thesis contains the importance and inclusion of the curriculum in the study programs. Another theoretically focused part deals with didactic aspects and means used to teach the above-mentioned topics. Because the aim of the work is creating a case study linking the two topics mentioned above, this method is discussed in chapter three and the proposal of case studies of specific IKEA brand, including the solutions and methodological guidelines for the contracting authority, is elaborated in the last fifth chapter. The fourth chapter deals with the factual analysis of the subject, including the evaluation of textbooks used for teaching subjects in marketing at secondary schools. |
Klíčová slova: | case study; international marketing; didactic analysis; brands; marketing |
Informace o studiu
Studijní program / obor: | Finance a účetnictví/Vzdělávání v ekonomických předmětech |
---|---|
Typ studijního programu: | Bakalářský studijní program |
Přidělovaná hodnost: | Bc. |
Instituce přidělující hodnost: | Vysoká škola ekonomická v Praze |
Fakulta: | Fakulta financí a účetnictví |
Katedra: | Katedra didaktiky ekonomických předmětů |
Informace o odevzdání a obhajobě
Datum zadání práce: | 13. 10. 2016 |
---|---|
Datum podání práce: | 31. 5. 2017 |
Datum obhajoby: | 15. 6. 2017 |
Identifikátor v systému InSIS: | https://insis.vse.cz/zp/59225/podrobnosti |