Segmentace zákazníků potravinových e-shopů v České republice

Název práce: Segmentace zákazníků potravinových e-shopů v České republice
Autor(ka) práce: Nekulová, Kateřina
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Olšanová, Květa
Oponenti práce: Suchopárová, Mariana
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Diplomová práce Segmentace zákazníků potravinových e-shopů v České republice si klade za cíl identifikovat zákazníky potravinových e-shopů v České republice. První kapitola se zaměřuje na teoretický proces segmentace trhu, její jednotlivé kroky, metody a segmentační kritéria. Druhá kapitola se zabývá vývojem online nakupování v České republice se zaměřením se na online nakupování potravin. Kapitola třetí obsahuje popis práce se softwarem DataAnalyzer a popis analýz dat MML - TGI poskytovanými společností MEDIAN. Na základě analýz dat MML - TGI jsou vytvořeny čtyři segmenty zákazníků potravinových e-shopů. Poslední kapitola je shrnutím profilů vytvořených segmentů.
Klíčová slova: potravinové e-shopy; MML - TGI; segmentace
Název práce: Segmentation of food e-shops customers in the Czech Republic
Autor(ka) práce: Nekulová, Kateřina
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Olšanová, Květa
Oponenti práce: Suchopárová, Mariana
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The diploma thesis Segmentation of food e-shop customers in the Czech Republic aims to identify segments of customers of food e-shops in the Czech Republic. The first chapter focuses on the theoretical process of market segmentation, its individual steps, methods and segmentation criteria. The second chapter deals with the development of online shopping in the Czech Republic with a focus on online food shopping. Chapter Three contains a description of work with the DataAnalyzer software and a description of analyses of the MML - TGI data provided by MEDIAN. Based on various analyses of MML - TGI data, four segments of food e - shop customers are created. The last chapter sums up the profiles of the created segments.
Klíčová slova: MML - TGI; segmentation; food e-shops

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 17. 5. 2016
Datum podání práce: 30. 6. 2017
Datum obhajoby: 6. 9. 2017
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/57730/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: