Analýza a návrh komunikace projektu Study in Prague

Název práce: Analýza a návrh komunikace projektu Study in Prague
Autor(ka) práce: Lipavská, Markéta
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Postler, Milan
Oponenti práce: Coňková, Zuzana
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Diplomová práce s názvem Analýza a návrh komunikace projektu Study in Prague se zaměřuje na problematiku komunikace k zahraničním studentům. Study in Prague je projekt pěti pražských veřejných vysokých škol, jejichž společným cílem je zvýšení počtu zahraničních studentů ve svých cizojazyčných programech právě pomocí společné marketingové komunikace. Cílem práce, který navazuje na snahu tohoto projektu, je analyzovat jeho současnou komunikaci a navrhnout její vylepšení. Pro volbu vhodné komunikace je v práci využito situační analýzy, SWOT analýzy, Benchmarkingu i vlastního terénního šetření formou Focus Group. V samotném návrhu je pak největší důraz kladen na digitální komunikaci, která je pro cílovou skupinu mladých studentů tím nejvhodnějším nástrojem a dokáže ji efektivně zasáhnout přímo v jejím přirozeném prostředí.
Klíčová slova: Study in Prague; marketingová komunikace; zahraniční studenti
Název práce: Communication analysis and proposal of the Study in Prague project
Autor(ka) práce: Lipavská, Markéta
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Postler, Milan
Oponenti práce: Coňková, Zuzana
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The Master´s Thesis Communication analysis and proposal of the Study in Prague project is focused on the issue of communication to international students. Study in Prague is a project of five Prague public universities, whose common goal is to increase the number of international students in their foreign language programs through joint marketing communications. The goal of this thesis follows the effort of this project as it aims to analyse its current communication and to propose its potential changes and improvements. In order to choose an appropriate communication, the thesis is applying a situation analysis, SWOT analysis, Benchmarking and an own field survey in the form of Focus Group. In the proposal, there is the emphasis on digital communications, which is the most appropriate tool for the given target group of young students.
Klíčová slova: Marketing communications; Study in Prague; International students

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 15. 11. 2016
Datum podání práce: 30. 6. 2017
Datum obhajoby: 12. 9. 2017
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/59664/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: