Obsazení prostoru firemní značkou - sociologická studie

Název práce: Obsazení prostoru firemní značkou - sociologická studie
Autor(ka) práce: Loukota, Petr
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Novotná, Eliška
Oponenti práce: Musil, Martin
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato práce je zaměřena na to, jak firemní značka obsazuje prostor billboardů u dálnice, a to, jak toto obsazování vnímají řidiči. Je zde propojen sociologický i marketingový pohled. Práce se zaměřuje na úsek dálnice D5 z Rokycan do Prahy. Práce je ojedinělá hlavně v části, kde je popisována reakce řidičů na obsazení prostoru. V daném úseku probíhal výzkum reakce na základě rozhovorů s řidiči, kteří daný úsek právě projeli. Práce nabízí i pohled na způsob, jakým značka prostor obsazuje.
Klíčová slova: firemní značka; prostor; veřejný prostor; billboardy
Název práce: Occupancy space of the corporate brand - a sociological study
Autor(ka) práce: Loukota, Petr
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Novotná, Eliška
Oponenti práce: Musil, Martin
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This work focuses on how various brands are using billboards along the motorways, the place they take up and the impact which billboards have on drivers.In my work, the marketing view is connected with the sociological one.I am specifically focusing on one defined part of the motorway D5 in the direction from Rokycany to Prague.There is one unique part of my work in which I describe the reaction of drivers to billboards along the roads. I used one-to-one interviews with selected drivers who have just passed the way from Rokycany to Prague. I asked them few questions about their perception of billboards and the brands on them.The work also offers a view on the way how brands take up place in our environment.
Klíčová slova: space; corporate brand; public space; billboards

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta managementu
Katedra: Katedra společenských věd

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 14. 6. 2016
Datum podání práce: 30. 6. 2017
Datum obhajoby: 4. 9. 2017
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/57973/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: