Analýza marketingového mixu společnosti RE/MAX Dynamic

Název práce: Analýza marketingového mixu společnosti RE/MAX Dynamic
Autor(ka) práce: Kantor, Lukáš
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Svoboda, Petr
Oponenti práce: Hesková, Marie
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato bakalářská práce pojednává o fungování společnosti RE/MAX Dynamic. Jejím předmětem je analýza současné situace vybrané společnosti pomocí marketingového mixu. Vzhledem k tomu, že se jedná o realitní kancelář, je důraz kladen zejména na terciární sektor, sektor služeb. První část práce, část teoretická, podrobně charakterizuje koncepce marketingového mixu za pomoci jeho jednotlivých nástrojů. Druhou částí práce je část praktická, která zhodnocuje marketingový mix konkrétního podniku. V závěru jsou navržena doporučení a opatření prostřednictvím nově zpracovaného marketingového mixu a SWOT analýzy. Tato práce neslouží pouze pro studijní účely, ale hlavně jako pomocný materiál k rozvoji dané realitní kanceláře.
Klíčová slova: realitní kancelář; služby; SWOT analýza; marketingový mix; Marketing
Název práce: Analysis of Marketing Mix Tools of RE/MAX Dynamic
Autor(ka) práce: Kantor, Lukáš
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Svoboda, Petr
Oponenti práce: Hesková, Marie
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This bachelor thesis is about working of RE/MAX Dynamic company. The subject is the analysis of marketing mix tools current situation of this company. Because it is real estate agency, the main subject is put into the tertiary sector, services. First part of this thesis, theoretical part, describe the concept of the marketing mix with the help of its individual tools. The second part of the thesis is a practical part that evaluates the marketing mix of a particular company. In the end, recommendations and measures are proposed through a newly developed marketing mix and SWOT analysis. This work is not only for study purposes, but mainly as an aid to the development of a given real estate agency.
Klíčová slova: real estate agency; SWOT analysis; marketing mix; Marketing; services

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta managementu
Katedra: Katedra managementu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 16. 4. 2015
Datum podání práce: 30. 6. 2017
Datum obhajoby: 6. 9. 2017
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/52665/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: