komunikační strategie Olympique Lyonnais

Název práce: Strategic communication of Olympique Lyonnais
Autor(ka) práce: Rey, Quentin
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Král, Petr
Oponenti práce: Zlatić, Marija
Jazyk práce: English
Abstrakt:
Introduction1. The football market and its characteristics1.A. History and development of football1.B. European football market: size, value and trends2. The communication strategy and approach of Olympique Lyonnais2.A. Olympique Lyonnais history and current situation2.B. OL external and competitive environment2.C. Olympique Lyonnais communicative strategies3. Overall view, answer to research question and analysisConclusion
Klíčová slova: Communication; Football; Olympique Lyonnais
Název práce: komunikační strategie Olympique Lyonnais
Autor(ka) práce: Rey, Quentin
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Král, Petr
Oponenti práce: Zlatić, Marija
Jazyk práce: English
Abstrakt:
1 vlastnosti fotbalového trhu2 stratégie komunikace klubu Olympique Lyonnais3. Široký pohled a řešení výzkumný otázky, závěr analýzy
Klíčová slova: Football; Olympique Lyonnais; komunikace

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/International Business
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 23. 9. 2016
Datum podání práce: 30. 6. 2017
Datum obhajoby: 7. 9. 2017
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/58769/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: