Marketingová strategie uvedení produktu Managed wifi v segmentu B2B

Název práce: Marketingová strategie uvedení produktu Managed wifi v segmentu B2B
Autor(ka) práce: Bönischová, Sandra
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Postler, Milan
Oponenti práce: Křešťák, Tomáš
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato práce zkoumá marketingovou strategii, která byla použita při uvedení produktu Managed WiFi od O2 Czech Republic a.s. na trh firemních zákazníků. Na základě průzkumu byly zjišťovány kritické body této marketingové strategie. Hlavním přínosem práce jsou návrhy a doporučeními na její vylepšení.
Klíčová slova: managed WiFi; telekomunikace; marketingová strategie
Název práce: Marketing strategy of Managed WiFi on B2B market
Autor(ka) práce: Bönischová, Sandra
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Postler, Milan
Oponenti práce: Křešťák, Tomáš
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This diploma thesis explores the marketing strategy that was used when launching Managed WiFi from O2 Czech Republic a.s. on B2B market. Based on the survey, the critical points of this marketing strategy were identified. The main benefits of the thesis are suggestions and recommendations for its improvement.
Klíčová slova: managed WiFi; marketing strategy; telecommunications

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 20. 9. 2016
Datum podání práce: 5. 5. 2017
Datum obhajoby: 12. 9. 2017
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/58478/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: