Expanze české technologické společnosti v oblasti vzdělávání na jihokorejský trh

Název práce: Czech EdTech Startup Expansion to the Republic of Korea
Autor(ka) práce: Tlapák, Matouš
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Kubíček, Aleš
Oponenti práce: Carter, Michael
Jazyk práce: English
Abstrakt:
The paper investigates if an international educational start-up company based in the Czech Republic should expand to the Republic of Korea and suggests the best means for the foreign country expansion.The thesis has two main parts. The first one provides a theoretical framework for a foreign marketing expansion strategy and introduces necessary information about the chosen country, including its demographics, socio-economic and cultural aspects.The following part suggests the mode of entry, positioning & marketing mix adjustments based on the country specifics, a proposal of marketing communication plan and a go-to-market strategy. Towards the end of the paper financial figures of the intended market entry are revealed and recommendations for potential future growth outlined.
Klíčová slova: Foreign market expansion; Republic of Korea; start-up; education; business strategy; technology; educational technology
Název práce: Expanze české technologické společnosti v oblasti vzdělávání na jihokorejský trh
Autor(ka) práce: Tlapák, Matouš
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Kubíček, Aleš
Oponenti práce: Carter, Michael
Jazyk práce: English
Abstrakt:
Diplomová práce zkoumá, zda je pro českou startupovou firmu vhodná obchodní expanze do Jihokorejské republiky a následně navrhuje vhodnou strategii pro úspěšný vstup na jihokorejský trh.Práce je rozdělená do dvou základních částí. První z nich představuje teoretický rámec zabývajicí se marketingovou strategií pro zahraniční expanzi a podává základní informace o zvolené zemi, včetně její demografie, socio-ekonimické situace a kulturních aspektů.Druhá z hlavních částí identifikuje nejvhodnější způsob vstupu na zahraniční trh, doporučuje vhodný „positoning“ a úpravy marketingového mixu na základě specifik jihokorejského trhu. V praktické části je taktéž navržený marketingový komunikační plán a konkrétní strategie vstupu na trh, takzvaná „go-to-market” strategie.V závěru práce jsou představeny predikce finančních výsledků a další doporučení pro možný budoucí růst firmy na jihokorejském trhu.
Klíčová slova: Zahraniční expanze; Jihokorejská republika; start-up; vzdělávání; obchodní strategie; technologie; vzdělávaci technologie

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/International Management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra strategie

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 16. 8. 2016
Datum podání práce: 1. 6. 2017
Datum obhajoby: 13. 9. 2017
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/58244/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: